• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastiska fyran? Saknas en...

Jonaz

Rolex
Har tre keepers och jag funderar på en fjärde... Har tänkt en del på black bay som vore roligt ihop med pelagos och heritage chronon. Min enda reservation är avsaknaden av kronskydd.

Missar jag nått? Helst 42-44mm på länk vad saknas för att göra kvartetten komplett?

a9amygum.jpg



iPhone | Tapatalk
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tudor 79090….eller en Explorer 214270…eller en Glycine Airman Base 22…eller….. :)
 

Jonaz

Rolex
Sålde precis en vit super avenger, jag har spanat lite efter en expl2 och deep sea ligger bra till även om jag tycker att den är för dyr...

Samtidigt är ju jakten och planerandet nästan lika skoj som att ha DEN på armen... Eller? ;)


iPhone | Tapatalk
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde precis en vit super avenger, jag har spanat lite efter en expl2 och deep sea ligger bra till även om jag tycker att den är för dyr...

Samtidigt är ju jakten och planerandet nästan lika skoj som att ha DEN på armen... Eller? ;)


iPhone | Tapatalk
Det är PRECIS så det är. När den väl sitter på armen blir det bara tomt,svart och tråkigt! Nästa fix!!:)
 

JayJay

Rolex
Vad pratar vi för budget? Jag tänkte direkt, precis som flera andra, vittavlad ExpII när jag såg övriga uppställningen.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Eru go elle?? Bräääääjtling ska du ju ha! Fan jag kopplar dig till Breitling lika mycket som jag kopplar Spence till Rolex!
 
Topp