• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastiskt arvegods in-vad göra nu?

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Den var helt galet fin, blev lite knäsvag när jag fick förmånen att klämma lite. Ser fram emot resultatet när den kommer hem igen!
 

salmonia

Omega
skön historia...tag väl vara på den!
kanske du har ett barn som kan få den i framtiden?!
som många sagt tidigare, tag den till Rob, de hjälper dig.
 

Sputniq

Panerai
Helt fantastiskt! Satt med ett brett leende genom hela tråden (förutom när bilderna kom, omöjligt att hålla munnen stängd då!). Stort grattis, tror att hela forumet ser fram emot bilder när den är tillbaka :)
 

J&B

Omega
Såg den här tråden nu och läste alls inlägg i hopp om att den skulle vara tillbaka nu. Ser fram emot bilder!

Helt rätt att låta den gå till Patek och framförallt, stort grattis!! Fantastisk klocka och historia!!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Joo, så kan man tycka, med viss rätta. Å andra sidan har de monopol på denna typ av renovering av en snart 60 år gammal klocka. Och vad skall jag sätta emot? Men glömma att jag har den på service kommer inte att hända! Det är nog bara att bita i kudden och vackert vänta den tid det tar:bored:
 

4cie

Rolex
2-Faktor
"You never actually own a Patek Philippe, you merely borrow it from the service department" ;)


Den är bra, de borde byta sin slogan till din version :D

Det är inte bara äldre klockor som tar lång tid i service. 5-6 månader är inte ovanligt och i vissa fall av äldre klockor med fler komplikationer så är inte 1-1,5 år omöjligt.
 
Topp