• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fantastiskt att man kan göra en tavla så fin

Ministern

Founder
2-Faktor
Kolla tex de stängda sexorna, de har fel form för att vara meters first mark I tavla. F:et skall vara böjt och inte rakt heller bl.a..
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag hoppas att ni som kan se sådant här klickar på 'report item' nere i högra hörnet på annonsen. Jag är själv inte kunnig inom området, men jag vet att det finns många här på KS som är det.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
men hjälp en inte så insatt... är den ommålad? eller har de bara målat över det vita submariner med rött? tycker man kan se vitt igenom på ett par ställen??? :?
 
C

Crowolf

Guest
Det här är superintressent för jag skulle lätt kunna gå på det här om jag var ute efter en 1680 särskilt från en toppnoterad säljare.
Hade varit riktigt bra om nån av er som ser de här felen lade in bilden och beskrev allt ni ser.

/Poppe
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Fantastiskt att man kan göra en tavla så fin

Man blir onekligen lite orolig att sälja klockor vidare som man själv tror är ok... :/
 
Topp