Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Farer

Diskussion i 'Diskussion' startad av Klasvegas, 19 december 2015.

Taggar:
  1. Klasvegas
    Trådstartare

Klasvegas Torpare

Från:
    Stockholm / Falun
    Hej!

Den brittiske matfotografen och Jamie Olivers vapendragare David Loftus publicerade nyligen ett (förmodligen) sponsrat inlägg på sin instagram om det brittiska klockmärket Farer.

Har efter denna upptäckt sökt med ljus och lykta efter mer info eller kanske en forumtråd här om dessa men utan framgång, så jag tänkte att det var dags att starta en!

Tyckte själv att det såg ut att vara ganska fina och cleana klockor, Quartzverk och en helt ok prisbild. Något jag skulle kunna tänka mig att ha på armen.

Är det någon här som vet något mer om dessa? Och vad tycker ni?

URL: http://www.farer.com

Bifogade filer:

2. MJ24

MJ24 Friends of KS

Inget direkt uppseendeväckande eller intressant tycker jag.

3. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Rätt snygg men också rätt tråkig

4. Matts

Matts Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Lite synd att man blandar lite för mycket "stilar" Blå(nerade) visare är snyggt, röda också, bauhaus också men inte tillsammans. Det är med klockor som med det mesta - Less is more. Den guldfärgade kronan var dock ingen höjdare.

Mårtenssons ur Brookfield