• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Farer

Klasvegas

Omega
Hej!

Den brittiske matfotografen och Jamie Olivers vapendragare David Loftus publicerade nyligen ett (förmodligen) sponsrat inlägg på sin instagram om det brittiska klockmärket Farer.

Har efter denna upptäckt sökt med ljus och lykta efter mer info eller kanske en forumtråd här om dessa men utan framgång, så jag tänkte att det var dags att starta en!

Tyckte själv att det såg ut att vara ganska fina och cleana klockor, Quartzverk och en helt ok prisbild. Något jag skulle kunna tänka mig att ha på armen.

Är det någon här som vet något mer om dessa? Och vad tycker ni?

URL: http://www.farer.com
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    32.3 KB · Visningar: 107

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Lite synd att man blandar lite för mycket "stilar" Blå(nerade) visare är snyggt, röda också, bauhaus också men inte tillsammans. Det är med klockor som med det mesta - Less is more. Den guldfärgade kronan var dock ingen höjdare.
 
Topp