Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Farsans klockbox...

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 16 september 2012.

1. ...från övre raden vänster...

Seiko Orange Monster, Seiko Military, Seiko Pepsi

Från undre raden vänster...

Oris date Moonphase, Skelleterad Noname, Vintage 14K Gold Sita

Jokkmokkswe gillar detta.
  2. Ricrob

Ricrob Friherre

Trevligt som attan! Måste vara kul att ha en så nära som faktiskt fattar tjusningen, om än kanske inte riktigt på din nivå...än! Trevlig box btw! ;)

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Det måste vara perfekt att ha en invigd vid släktbordet. Hos mig låter det bara. Jaha har du ny klocka igen? Den ser ju precis ut som den förra... :evil:

Edit: Noterar även att han har fina band/länkar på klockorna som krävt lite eftertanke. Trevligt!

4. Tack båda....

Ja, han blev nöjd :)

Ja, bra spridning i färg och typ på både länkar och band....

5. Rossi

Rossi Präst

Visst skulle det vara kul att har någon i sin närhet som gillar klockor. När det gäller intresse för klockor är jag helt ensam i min familj och bekantskapskrets. Kanske lika bra det. Det är ju inte så att jag behöver någon som uppmuntrar mig att flippa/köpa mer klockor.:)

Mårtenssons ur Brookfield