• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fat Bar Springs till en Seiko SKX

Calle

Omega
Lyckades med konststycket att paja en av sprintarna som följde med Super Oyster länken jag köpte till min Seiko SKX007. De är av typen "fat bar" dvs lite tjockare, vart får man tag på sådana enklast? Behöver egentligen bara en så det känns lite onödigt att beställa 10st på ebay :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Calle skrev:
Lyckades med konststycket att paja en av sprintarna som följde med Super Oyster länken jag köpte till min Seiko SKX007. De är av typen "fat bar" dvs lite tjockare, vart får man tag på sådana enklast? Behöver egentligen bara en så det känns lite onödigt att beställa 10st på ebay :)

Urtid har väl, om inte original, iaf väldigt feta (2.1mm) har jag för mig. Borde funka :)
 

max

Dancing Queen
Skicka din adress på pm så kan jag dra iväg ett gäng åt dig.

Edit. Haha samtidigt, du gör som du vill. Råkade beställa fyra tjugopack istället för 4st senast, är inte original men funkar bra.
 

Calle

Omega
Re: Sv: Fat Bar Springs till en Seiko SKX

Haha vilken service. Ja nu har båda två fått min adress så vi får se vem som är snabbast ;-)

Riktigt schysst av er båda!
 
Topp