• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fattigmans-Gentor

Chuck

Patek
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
Vad heter denna modell och var finns den?
Denna model funkar riktigt bra till business outfit, vem behöver ingenjören egentligen :woot::iwc:
 

Madsen

Breitling
Har precis beställt en SNKK45 från skywatches.com efter att ha följt era bilder och tankar om klockan. Ska bli intressant och känna hur den sitter på armen. Jag fick ingen orderbekräftelse (mer än ordernummer), har det hänt någon annan? Kanske kommer den på måndag?
En till fråga, en schysst brunt läderarmband för att eventuellt byta bort stållänken som sitter lika tight mot boetten som stållänken. Några tips?

Mvh

Christian
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Har precis beställt en SNKK45 från skywatches.com efter att ha följt era bilder och tankar om klockan. Ska bli intressant och känna hur den sitter på armen. Jag fick ingen orderbekräftelse (mer än ordernummer), har det hänt någon annan? Kanske kommer den på måndag?
En till fråga, en schysst brunt läderarmband för att eventuellt byta bort stållänken som sitter lika tight mot boetten som stållänken. Några tips?

Mvh

Christian
Jag fick ett mail när de skickat klockorna med trackingnummer och diverse länkar.
Det var iofs lite luddigt utfört med ordernumret stort och resten väldigt finstilt.
Tog du vanlig postfrakt (gratis) så får du vänta en dryg vecka iaf. De säger 7-11 dagar och det stämde bra för min beställning.
 

Madsen

Breitling
Jag fick ett mail när de skickat klockorna med trackingnummer och diverse länkar.
Det var iofs lite luddigt utfört med ordernumret stort och resten väldigt finstilt.
Tog du vanlig postfrakt (gratis) så får du vänta en dryg vecka iaf. De säger 7-11 dagar och det stämde bra för min beställning.
Japp det var vanlig postfrakt! Tycker bara det är konstigt att man inte får en automatisk orderbekräftelse. Jag håller tummarna iaf!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Japp det var vanlig postfrakt! Tycker bara det är konstigt att man inte får en automatisk orderbekräftelse. Jag håller tummarna iaf!
De skickade iofs min order ett par timmar efter beställning så jag hann inte reflektera över det.
Man kan även se status, trackingnummer etc om man loggar in hos skywatches.
Skulle inte vara orolig om jag var du.
Särskilt inte om du betalat med PayPal.
 

Madsen

Breitling
De skickade iofs min order ett par timmar efter beställning så jag hann inte reflektera över det.
Man kan även se status, trackingnummer etc om man loggar in hos skywatches.
Skulle inte vara orolig om jag var du.
Särskilt inte om du betalat med PayPal.
Använde tyvärr inte PayPal. Har mailat dom och får väl vänta svar till på måndag!
 

Sammeh

Cartier
Det tog 3 dagar att nå Sverige för mig, sedan skulle posten fixa ned den till Borås från Stockholm vilket tog nästan lika lång tid.. ;)
 

Biffbert

Cartier
Nån som vet om man kan snoka rätt på ett läder till en snkk45? Eller är det en omöjlig uppgift med den integrerade länken? :) Har sett bilder på det men mitt sökande ger inget resultat
 

Madsen

Breitling
Nån som vet om man kan snoka rätt på ett läder till en snkk45? Eller är det en omöjlig uppgift med den integrerade länken? :) Har sett bilder på det men mitt sökande ger inget resultat
Jag tänkte beställa ett läderband för att försöka modda det att passa något sånär integrerat då jag inte har kunnat hitta något som är gjort för snkk45 från början.
Återkommer med bilder när jag fått hem lädert!
 

Madsen

Breitling
Apropå läderband, är det någon här som vet vad det är för yttre mått mellan bandhornen? Lite svårt att mäta upp om man inte har fått klockan än...
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Läste på en forumrecension att länken är ett riktig pälstuggare, stämmer detta? Om inte får jag nog ta och rota reda på min paypal-inloggning och klicka hem en ^^
 

Psykel

Patek
Bästa stället för en 43a? Kan bara hitta på uret.se, där den är dubbelt så dyr...
Annars får det väl bli en 45a, men än en gång: bästa stället för en sån?
 

Havre

Omega
Denna tråd har gått bananas och lever sitt eget liv. :)
Kan man ju lugnt säga... :) För dem som efterfrågat hur den ser ut på annan länk/band så lyckades jag behärska mig tillräckligt mycket för att inte vålda sönder det sista bandet i gömmorna, och på tredje bandet jag satte under kniven fick jag till det någorlunda. Såatteh, såhär kan den se ut på gummi;

2nbsyfs.jpg
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Kan man ju lugnt säga... :) För dem som efterfrågat hur den ser ut på annan länk/band så lyckades jag behärska mig tillräckligt mycket för att inte vålda sönder det sista bandet i gömmorna, och på tredje bandet jag satte under kniven fick jag till det någorlunda. Såatteh, såhär kan den se ut på gummi;

2nbsyfs.jpg
Med tanken på hur många här som har eller kommer beställa (inklusive mig själv) en SNKK så kan du utan tvekan starta en affär och sälja modifierade band ;)
 
Topp