• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fattigmans-pimpande till sommaren.

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Det börjar (som vanligt) dyka upp ett antal trådar om folk som har ny sommarklocka på gång och man blir alltid lika avundsjuk.
För egen del blir det inga nyheter tyvärr men jag skulle tacksamt ta emot förslag på hur man Fattigmans-pimpar sin befintliga klocka bäst. Vilka armband skulle ge min datejust 16200 en härlig sommartouch?
Hur stylar ni era handledare inför sommaren?
Vinterbild:
DSC_0232-01.jpeg
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Det börjar (som vanligt) dyka upp ett antal trådar om folk som har ny sommarklocka på gång och man blir alltid lika avundsjuk.
För egen del blir det inga nyheter tyvärr men jag skulle tacksamt ta emot förslag på hur man Fattigmans-pimpar sin befintliga klocka bäst. Vilka armband skulle ge min datejust 16200 en härlig sommartouch?
Hur stylar ni era handledare inför sommaren?
Vinterbild:
DSC_0232-01.jpeg
Själv skulle jag slänga på allehanda färgglada perlon och natoremmar, gör susen tycker jag när man har en neutral tavelfärg som behöver bli sommarpigg! Bifogar en bild på vad jag gjorde förra sommaren med ett rosa(!) perlon och hoppas att du blir inspirerad... :)
DSC_0018.JPG
 
Senast ändrad:

regnguden

Rolex
2-Faktor
Skulle rekommendera ett perlonband till dig!
Någon som har en kommentar om hur man gör denna lite somrigare? Orange gummi eller nato möjligtvis?
Själv skulle jag nog försöka plocka upp de ljusare färger du har i klockan, så ett gummi skulle funka ypperligt, men antagligen även beiga och orangea tygremmar av olika mönster och liknande. :)
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Själv skulle jag slänga på allehanda färgglada perlon och natoremmar, gör susen tycker jag när man har en neutral tavelfärg som behöver bli sommarpigg! Bifogar en bild på vad jag gjorde förra sommaren med ett rosa(!) perlon och hoppas att du blir inspirerad... :)
DSC_0018.JPG

Snyggt faktiskt! :) Var köpte du det?
 
Topp