• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Favorit i repris: Vad är det jag har köpt?

Fadershan

Patek
Men herregud tänk om det är sherpan.. Vore ju obotligt korkat att inte ha googlat uret innan försäljning dock men folk kanske gör så? wow det här är spännande alltså!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Det här är fan helt sjukt. Ringde upp dom idag IGEN. Nu får jag höra att mina objekt kan vara borta, dom vet inte om dom är det - men möjligheten finns. Då har dom alltså kommunicerat med mig sedan den 19 december 2016 och hela tiden lovar att de ska skicka varorna, flera gånger har de sagt "ja, vi tar tag i det här idag och ser till att varorna skickas i veckan". BLIR FAN TOKIG!

Är det någon KSare som bor i Halmstad som kan hjälpa mig hämta ut varorna på plats? Auktionshuset ligger på Verkstadsgatan 2.
 
Senast ändrad:

KlasK

Cartier
2-Faktor
Det här är fan helt sjukt. Ringde upp dom idag IGEN. Nu får jag höra att mina objekt kan vara borta, dom vet inte om dom är det - men möjligheten finns. Då har dom alltså kommunicerat med mig sedan den 19 december 2016 och hela tiden lovar att de ska skicka varorna, flera gånger har de sagt "ja, vi tar tag i det här idag och ser till att varorna skickas i veckan". BLIR FAN TOKIG!

Är det någon KSare som bor i Halmstad som kan hjälpa mig hämta ut varorna på plats? Auktionshuset ligger på Verkstadsgatan 2.
Verkar helt sjukt. Har dom änns grejorna
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jävlar vad oseriöst!
Med tanke på alla fuluren som ploppar upp i "fulurstråden" från halmstads auktionskammare, börjar man fundera på deras motiv till att inte ha skickat ännu...

Var det från Halmstads auktionskammare du köpte?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Min skeptiska hjärna gissar direkt att de insett vad Railmastern är värd, men försent...
Tror inte ens att det är en railmaster, men jag tror absolut att dom har mina varor men tänker sälja dem för egen vinning. Hittade omdömen som talar för att de gjort så tidigare. Jävla rövhål helt enkelt.
 
  • Like
Reactions: JLW

virrooo

Audemars
2-Faktor
Uppdatering nr 2. Ringde idag igen, får först beskedet "jag skickade dom igår", sedan "nej paketet ligger här framför mig, jag skickar det nu". Vet inte vad jag ska tro, känns som jag sakta men säkert håller på att tappa mitt förstånd.
 

poentus

Breitling
"Vi ska försöka skicka den här veckan"
Hallå.png
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Nu ska paketet vara skickat.. trots att jag ringt fyra ggr och bett om kollinr och varje gång blivit lovad detta (senast idag kl 13), så har jag inte fått något. Personen jag pratade med sist hade ingen möjlighet att hjälpa mig med detta, men paketet ska ha skickats igår.

Någon som vill satsa en hundring på att jag har paket på måndag? Nej jag tänkte väl det...
 
Topp