• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

fdaun

fdaun

Omega
2-Faktor
Hej alla!

Hade vart kanon om de jag gjort affär med här på KS kunde skriva en rad :)

Allt gott!

//F
 
Senast ändrad:

mosse

Omega
Sålde en Tudor BB till Fredrik f2f. Affären kunde inte gått smidigare och Fredrik är en 100% good-guy i min bok!
 

WatchIT

Panerai
Hjälpte en kollega köpa en Omega Constellation f2f av @fdaun som är en mycket trevlig säljare. Bra kommunikation och KS när det är som bäst. Helt klart en Good guy
 

flx

Breitling
Köpte en Omega Seamaster av @fdaun. Affären gjordes f2f, helt problemfritt och med trevligt snack!
Betyg: 5/5 klockor
 
E

EltonBelton

Guest
Köpte en Rolex GMT av @fdaun. Sågs på mitt kontor och tog en kaffe. Mycket trevlig kille och smidig affär!
 

Admm

KS Explorers Club
Träffade @fdaun över en kopp kaffe med tillhörande klocksnack och sålde herrn en Rolex i 35k klassen i samma veva.

Mycket trevlig, uppriktigt och seriös! GoodGuy i min bok, hoppas vi kan göra affärer igen! :)
 

mrBlade

Omega
Gjorde en affär f2f med Fredrik @fadun i 100k klassen idag.
En 16710 och en 114060 bytte ägare.
En mycket trevlig, klockintresserad och seriös kille.
100% Good Guy!
 
Senast ändrad:

bjarne.heden

Rolex
2-Faktor
Köpte en Tudor av @fdaun på distans. Fantastiskt bra och trevlig kommunikation hela vägen. Oerhört smidig att ha att göra med. Gör gärna fler affärer med denna mannen! 100% good guy in my book.
 
Topp