Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fedex kontor finns inte i min stad men...

Diskussion i 'Diskussion' startad av mrMyagi, 15 mars 2013.

1. mrMyagi
    Trådstartare

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
    Fedex kontor finns inte i min stad, och väntar på paket från England, hur gör de då? någon som vet?
    Jag har aldrig fått paket levererat av Fedex innan, någon som har lite mer koll på detta?

MVH
    mr Myagi

2. ZQT

ZQT The Banker

Fedex brukar leverera till dörren, om man inte är hemma så går det till närmsta postcentral (inte ombud) så har det varit för mig iallafall.

3. calzone

calzone Biskop

Något bud som har svängarna förbi levererar antagligen paketet. Ibland hyr dom bilar en gång kom Fedex i en hyrbil och levererade till mig :lol:

Jag tror du kan vara ganska lugn om du inte bor 20mil ifrån närmaste stad :p

4. ZQT

ZQT The Banker

Han bor i Polen om jag inte missminner mig :mrgreen:
    Vet inte hur det ser ut där, men infrastrukturen är ju inte optimal.

5. mrMyagi
    Trådstartare

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso

haha Ja det är inte det optimala faktiskt, men det börjar bli bättre åtminstone när det var EM här (på tal om infrastruktur).
    men vi får se hur det blir!

6. Rber

Rber Biskop

Bör inte vara några problem, har sju mil till närmaste kontor men de har varit bra på kontakt EFTER att de gjort en första misslyckat försök till leverans.

7. mrMyagi
    Trådstartare

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso

låter bra! uppdaterar på tisdag!!

8. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Hade beställt en kamera en gång i tiden, närmsta kontor/utlämningsställe låg 40 mil bort. Dvs i Umeå (bodde självklart i jmk när det hände) och av rent praktiska skäl var det svårt att åka att hämta. Men vad jag minnas, så skickade fedex det paketet med posten upp till mig. Men det börjar vara kanske 12-13 år sedan det hände. Har aldrig haft något att göra med fedex efter det. Enklast är väl att ringa någon slags support för fedex och fråga ? Så får du raka svar förhoppningsvis

9. mrMyagi
    Trådstartare

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso

Det ska ske, får höra med de. Jag menar de hade väl inte accepterat att skicka paketet om inte de levererar hit? eller så anlitar de nog någon som kör ut hit!

Mårtenssons ur Brookfield