• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

fejk eller äkta klocka

shark

Breitling
har en väns vän som har facebook och skryter med sin klocka som han säger är äkta vilket jag betvivlar eftersom han är white trash halv kriminell kan någon bedöma så jag kan förlöjliga personen i fråga han ska ochså vara mytoman ber om ursäkt för en till tråd om fejk men måste ju få bukt med detta stora problem
65875_476739456311_4378972_n.jpg
 

Bilagor

  • 383599_10150425605561312_2039390058_n.jpg
    383599_10150425605561312_2039390058_n.jpg
    76.6 KB · Visningar: 424
Du skriver som om du är en halvkriminell WT.

Vad är det för fel med att dela med sig om saker man mår bra av till sina vänner på Facebook? Varför finner du ett behov av att förlöjliga en person som jag antar att du inte har på Facebook själv, utan han är en s.k. "väns vän"? Det "stora problemet" sitter i din skalle och något säger mig att ägaren till den här klockan inte är din "väns vän".
 

shark

Breitling
givetvis ska man dela med sig av saker man mår bra av inget fel i detta men då ska sakerna vara rena därför undrar jag om denna vara är äkta eller ej då jag själv inte kan bedöma sånt sen får du givetvis du uttrycka dig om mig och skriva vad du vill .
 

16610

Patek
2-Faktor
jag vet vem personen i fråga är och han är en mytoman av högre bemärkelse och tycker den ser dålig ut för att vara breitling

men vad vet jag den kanse är äkta och då hade jag fel helt enkelt

Okej. Kanske är lättare att avgöra om den är riktig eller ej om du la upp lite bättre bilder.
 

MånsT

Rolex
"... så kan jag förlöjliga person i fråga...". Strunt i klockan och fokusera på att behålla din egen heder. Att förlöjliga andra får bara dig själv att framstå som otrevlig. Är klockan fake så fine, för din egen del kan du ju bara gotta dig i att dina egna klockor är äkta vara (vilket jag förutsätter att de är).
 

galácticon

Patek
2-Faktor
givetvis ska man dela med sig av saker man mår bra av inget fel i detta men då ska sakerna vara rena därför undrar jag om denna vara är äkta eller ej då jag själv inte kan bedöma sånt sen får du givetvis du uttrycka dig om mig och skriva vad du vill .


Låt den som är utan synd kasta den första stenen...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
"... så kan jag förlöjliga person i fråga...". Strunt i klockan och fokusera på att behålla din egen heder. Att förlöjliga andra får bara dig själv att framstå som otrevlig. Är klockan fake så fine, för din egen del kan du ju bara gotta dig i att dina egna klockor är äkta vara (vilket jag förutsätter att de är).
Men lägg av. Folk som bär fake ska kölhalas och gärna offentligt, inga undantag.
 

shark

Breitling
hm ser ju ut som den ena bilden är samma vilket tyder på att han har kopierat den möjligtvis hans egna ? :p hehe ähh får låta detta glida igenom min hand
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Det man måste komma ihåg är att när det gäller Breitling så är alla klassiska "tells" inverterade.

Halvkriminell person = klockan är troligtvis äkta
Klockan är överdrivet vräkig och plottrig = klockan är troligtvis äkta
Personen skryter vitt och brett om hur dyr klockan är. Och är noga med att påtala att den är äkta. = klockan är troligtvis äkta

Summa summarum. Klockan är troligtvis äkta.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Det man måste komma ihåg är att när det gäller Breitling så är alla klassiska "tells" inverterade.

Halvkriminell person = klockan är troligtvis äkta
Klockan är överdrivet vräkig och plottrig = klockan är troligtvis äkta
Personen skryter vitt och brett om hur dyr klockan är. Och är noga med att påtala att den är äkta. = klockan är troligtvis äkta

Summa summarum. Klockan är troligtvis äkta.


Det var ju skitkul, eller inte....
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Utrustning för att Valla skidor

För att kunna lägga på fäst valla på dina skidor behövs följande:
  • Hushållspapper
  • Vallaborttagningsmedel
  • Fibertex duk
  • Slippapper 80 eller tex 100
  • Sickel i plast, helst tjock, alt i stål eller listerskrapa
  • Vallakloss hälst i kork
  • Vallor:
  • Grundvax
  • Burkvallor
  • Klister
  • Tejp
För att lägga på glidvalla på dina skidor behövs följande:
  • Vallaställ/vallaprofil
  • Vallajärn
  • Plastsickel, helst tjock och hård
  • Styrskårrensare
  • Nylonborste
  • Mässingsborste
  • Fibertexttuk
  • Vallor:
  • Grundvalla
  • Lågflourvala
  • Högflourvalla
  • Pulver
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet att Rolexfolket måste klaga på Breitling och deras ägare så fort de får chansen, de hör liksom till. :)
Men vi ska nog inte leta fram den gamla Rolextråden och kika på vilka som var lättkränkta ;)
Släpp det! Antingen fattar man grejen med Breitling eller så gör man det inte. De ä int lönt å förklar för nån som int begrip...
 
Topp