• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fejkad guldis på tuben!!!

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Ingen kan avgöra om den är äkta på den saggiga bilden, men jag utgår från att Aqua tog sig en ordentlig titt på den i verkligheten. Såg en försäljare på ProBike Sveavägen i höstas som knallade omkring med en uppenbar Patong-sub runt armen. Hade jag smygfotat den i farten så hade nog bilden inte sagt särskilt mycket den heller.

Han vägrar ju berätta vad han såg grodjäveln. ;)
 

Sond

Patek
Att man inte kan åka Tunnelbana med fina klockor är rent nonsens. Jag åker ofta med min SMP.






Som för övrigt är till försäljning om någon av er skulle vilja testa gränserna på tuben..;)
 

barnefko

Omega

joker.gif
 
D

Deleted member 1265

Guest
Även om jag köpt den dyra pn rolexen på kaplans kanske jag åkt tunnelbana på fyllan// prylar måste användas annars är det värdelöst!
MEN inte under pistolhot burit (stavning?) sinnpajen!
Med det sagt, klockan kanske är fake, en dyr äkta klocka representerar knappast dock att ägaren endast sippar martinis på grand!
Satan, får inte ihop orden, skyller på cykling och vin!:blackeye:
 
Topp