• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fel på sök funktionen?

Fick upp två nya flikar när jag sökte här på forumet precis, varav den ena varnade mig med en pop-up om att jag fått virus och skulle reparera det genom att klicka "OK". Naturligtvis fake men aldrig fått det innan tills nu när jag provade söka efter ni åtgärdat problemet, säkerhetsproblem här på Ks?

Edit: Hände igen på en annons, den här gången pop-up för att ta mig vidare till bet365 (???)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fick upp två nya flikar när jag sökte här på forumet precis, varav den ena varnade mig med en pop-up om att jag fått virus och skulle reparera det genom att klicka "OK". Naturligtvis fake men aldrig fått det innan tills nu när jag provade söka efter ni åtgärdat problemet, säkerhetsproblem här på Ks?

Edit: Hände igen på en annons, den här gången pop-up för att ta mig vidare till bet365 (???)
Det finns inga säkerhetsproblem här. De där länkarna är mest sannolikt något lokalt på din dator som ställer till.
Finns inga affiliatelänkar här på Klocksnack - de annonser som finns är de som syns.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Fick upp två nya flikar när jag sökte här på forumet precis, varav den ena varnade mig med en pop-up om att jag fått virus och skulle reparera det genom att klicka "OK". Naturligtvis fake men aldrig fått det innan tills nu när jag provade söka efter ni åtgärdat problemet, säkerhetsproblem här på Ks?

Edit: Hände igen på en annons, den här gången pop-up för att ta mig vidare till bet365 (???)
Låter mer som nånting på din dator.
 
Det finns inga säkerhetsproblem här. De där länkarna är mest sannolikt något lokalt på din dator som ställer till.
Finns inga affiliatelänkar här på Klocksnack - de annonser som finns är de som syns.

Låter mer som nånting på din dator.

Naturligtvis kan det vara det, ville bara kolla så det inte hände några fler! Tyckte det var ett konstigt sammanträffade med att sök-funktionen låg nere...
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Har strulat för min del också men tänkte tipsa om en bra sökfunktion som jag upptäckte ganska nyligen.
IMG_1712.PNG

Säkert många som redan känner till men säkert en och annan som missat den som jag!
 
Hej
På tal om sökfunktionen. Kan man göra bevakaning på en sökning?
Exempel: jag vill få notifikationer då nya inlägg skrivs i "köp och sälj"-forumet som handlar om "Speedmaster"
 
Topp