• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

felmeddelande

Cryssarn

Rolex
Någon mer än jag som ofta får upp följande meddelande när man försöker logga in via mobilen? "An unexpected database error occurred. Please try again later."
 

kalufsen

Panerai
Jag kommer knappt in via mobilen och safari längre :/ Vet inte varför, inge klocksurfande på jobbet längre.
 

Cryssarn

Rolex
Kan du screenshotta och skicka till mig när du får det nästa gång?
Screenshot_2015-06-03-11-19-07.png

först var det när jag inte skrev in www. nu är det även när jag skriver in www. enda sättet är att gå via Google eller en länkadress till exempelvis discussion. det hela resulterar i kallsvettningar pga abstinens :hungover:
 
Att det har varit segt ett tag går ju att stå ut med eftersom man vet att ledningen jobbar med det... Upplevde att det blev betydligt bättre inatt nån gång.
Satt på jobbet och surfade från mobilen och helt plötsligt var det som någon hade dragit ur bottenpluggen, det rann på som bara fan!

Har du nån prognos på hur länge vi får dras med störningar daviden
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Planerar att göra en hel del förbättringar nästa vecka.
Den stora uppgraderingen är inte i kalendern än, men det är alltså inte långt bort. Kräver en hel del planering.

Cryssarn, det där problemet är ytterst märkligt dock.
Fler som har problem med att komma in genom att gå in på klocksnack.se direkt i webbläsaren?
 

Cryssarn

Rolex
Planerar att göra en hel del förbättringar nästa vecka.
Den stora uppgraderingen är inte i kalendern än, men det är alltså inte långt bort. Kräver en hel del planering.

Cryssarn, det där problemet är ytterst märkligt dock.
Fler som har problem med att komma in genom att gå in på klocksnack.se direkt i webbläsaren?
får även upp det om jag klickar på forum-länken. strul med Chrome kanske?
 

Rivalen

Rolex
För vad det är värt. Kass på att surfa mobilt. Via Google appen går det perfekt. Via sparade favoriter får jag ett felmeddelande att sidan inte kan visas, men är inne på sidan och klickar Forum oh det funkar lika perfekt.
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Får inte det felmeddelandet men kan däremot inte lägga till bilder i inlägg när jag använder safari från telefonen, måste använda chrome.
 
Topp