• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FEPE

FEPE

Omega
Nu känns det som att det är dags att starta en referenstråd efter att ha hängt här sedan start och andra klockforum de senaste 10 åren (även om jag varit ganska osynlig :oops:)..

Skulle bli väldigt glad om ni som gjort affärer med mig kunde skriva ett kort omdöme nedan!

Tack!!
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Jag har sålt en Speedmaster till FEPE. Trevlig kontakt rakt igenom och inget strul alls. Rekommenderas helt klart!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag har sålt OT till @FEPE. Snabb och smidig affär. Inga konstigheter. En goodguy i min bok.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Har sålt en ROO till @FEPE och det var verkligen inga problem. Bra rakt igenom och skulle inte tveka att göra affär igen.
 

Lunkan

Cartier
Har gjort en bytesaffär med denna trevliga herre där han bytte bort sin Rolex Daytona mot min Hublot Aero Bang. Affären gick helt by the book och jag gör gärna affär med honom igen. Helt klart goodguy!
 

zebbo_apa

Omega
En av de personer inom "klocksvängen" som jag har haft mest att göra med genom åren - Trevlig, kunnig och professionell - Inget att anmärka på över huvuda taget = 100 % jättemycket goodguy!
 

Redrum

Omega
2-Faktor
Rekorderlig, professionell och sammanfattningsvis 100% goodguy! :)
 
Senast ändrad:

d.sain

Omega
Sålt en DD till FEPE. Mycket smidig, kunnig och trevlig. 100% goodguy! Rekommenderas alla dagar i veckan.
 

Ricrob

Patek
Träffade FEPE för f2f och bytte DJII'or en gång, inga konstigheter, trevlig kille. 100% goodguy i min bok!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Gjort en vädigt smidig bytesaffär med denna man.
Klockan bättre skick än lovat, vilket känns väldigt bra.
Bara gott att säga.
 

SMR3

Breitling
Jag har gjort en affär med @FEPE där jag var köparen. Vi hade trevlig konversationer både här på KS och när vi träffades F2F. Väldigt trevlig, kunnig och framförallt hjälpsam. Utan tvekan en goodguy!
 

Anti

Cartier
Sålde precis en Rolex för ca 35' i en sjukt smidig f2f-affär. Trevlig kille som jag definitivt skulle göra affär med igen :)
 

Mr E

Omega
2-Faktor
Köpte en Hublot av FEPE, väldigt smidig affär och bra bemötande. Helt klart 'goodguy'.
 

raw_tuna

Cartier
Sålde klocka till @FEPE och fick, förutom kalla kulor in på kontot, även en trevlig pratstund (om främst klockor såklart)! Definitivt en goodguy!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Gjort en klock-bytesaffär med FEPE.
Smidig och trevlig affär där vi även fick tillfälle att surra lite om klockor och annat.
100% GG i min bok.
 

Rey

Rolex
Sålt Panerai i 40k klassen till FEPE. Jag skickade klockan och fick swishat så fort klockan blivit upphämtad. Rakt igenom bra komunikation och smidigt förfarande. Rekomenderas! 100% GG.
 
Topp