Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ferrari-frakt, någon?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chrisse, 13 augusti 2013.

1. Chrisse
    Trådstartare

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Håller på slutföra en affär, säljaren skickar med Ferrari-frakt (shipping company Ferrari).

Jag har aldrig fått nått levererat med dem, är de snabba? (min skall ev komma från Spanien)
    Vilka är som ringer på dörren? Posten? UPS?

Tacksam för svar då jag reser bort nästa vecka, kanske inte är idé beställa innan.

2. JS

JS Friends of KS

Har fått paket via dem två gånger, men det är Fedex som levererar i Sverige.

Det är nog så att Ferrari Express används för att föra ut paketet ut tex Spanien och Italien, och där de ej finns lokalt representerade så tar Fedex över för att slutföra leveransen

Chrisse gillar detta.
  3. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Chrisse gillar detta.
  4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Trodde det var någon ny prestige/ bara för att grej , att få paketet kurirat hem i en Ferrari.

Bojke och Chrisse gillar detta.
  5. JS

JS Friends of KS

Det är så vi kör, vi tunga grappar. Det rullar fram en glänsande röd Ferrari, med vårt paket på en sidenkudde i passagerarsätet. Inga konstigheter...

wundlander och 80s gillar detta.
  6. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Glöm inte den yppiga blondinen med ben ända upp till himmelen som levererar...

80s gillar detta.
  7. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    :)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

8. JS

JS Friends of KS

Det var så självklart att jag ansåg att det ej behövde nämnas :D

Mårtenssons ur Brookfield