• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fetingkvartsaren för 2 850 000 - köpsug?

Blir det mer seriöst än så här?

Seiko GS SBGX018. 166 gram japansk pondus!

Lyxkvartsare för 2,85 MJPY, runt 260 000 SEK inkl moms.

Vem är boss på styrelsemötena nu?

Stort plus till Seiko att de inte kör på det klassiska "ungdomsspåret" utan visar vilka det är som skall ha makten i ett samhälle! De gamla och kloka, med snygg klocka!
SBGX018_1.jpg
SBGX018_4.jpg

SBGX018_5.jpg
SBGX018_3.jpg

https://www.seiko-watch.co.jp/gs/collection/detail.php?pid=SBGX018
 
Senast ändrad:
Ser inte klockan väldigt inklippt ut? På bild två och tre, framför allt den senare, ser den ut att sväva runt handleden.
 

DrDre

Patek
Kul modell. Vid en första anblick skulle man kunna tro att det är en double köpt på en mack för $90.
Han ser varken speciellt glad eller lycklig ut trots klockan :bored:

Han sitter nog och tänker "Fan också! Jag skulle skjutit till de där ytterligare 30 tkr och fått en Daydate som jag egentligen ville ha. Attans att man snålade ur när det var dags att slå till".
 

Platinum

Cartier
Hade valt en Rolex för en fjärdedel av det priset vilken dag i veckan som helst. Den där ser billig ut och oerhört tråkig.
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Fett med guld-Seiko, men jag hade hellre tagit en Spring Drive. Och klockan ser ändå rätt trist ut...
 
Topp