• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fick ett paket...

Galaxy

Rolex
Hej och välkommen till min första unboxing här på Klocksnack!
Har varit på Hajk i två dygn, och fick igår ett sms från Posten där det stod att jag hade ett paket att hämta. Jag hade dock ingen möjlighet att hämta paketet under dagen, just eftersom jag var på hajk. Idag skyndade jag mig dock till paketutlämningen på vårt lokala ICA, för att hämta paketet.

En låda från Spanska/Brittiska Amazon kom föremålet i. Förvånansvärt stor låda...
V98lVn7.jpg


...dock visade det sig att lådan knappast var full. :)
z9aOCEL.jpg


Öppnade genast kartongen, och såg att jag fått ett paket från Mele & Co, någon som vet vad de tillverkar?
6nD4BxN.jpg


Om du gissade på klockor hade du fel, innehållet är fortfarande okänt:

EpD51LQ.jpg


När jag sliter av plasten ser jag dock att det är ett fyrkantigt föremål...
5Icm579.jpg


Närmare bestämt en klockbox! Känns överlag som en stabil box, till ett mycket bra pris. Kuddarna är dock aningen hårdare än vad jag skulle önskat, lyckligtvis kan man köpa nya för en spottstyver.
yyjImVd.jpg


I ligger min kära klocka som jag f.ö. bytte band till ett natoband på idag. Osäker på om jag gillar detta band mer än ett klassiskt läderband. Ska testa det ett tag i alla fall.
z9gKLAX.jpg


Och klocklådan till sist full:

XwODCXZ.jpg


Ifall att någon skulle vara intresserad av klockboxen finns den att köpa från Amazon här: http://www.amazon.co.uk/Luxury-Watc...TF8&qid=1378021548&sr=1-4&keywords=watch+case för endast 270 kronor. Dock finns det endast 2 kvar i lager så passa på om du är sugen!

Hoppas ni inte blev allt för besvikna att det inte var en klocka det gällde! ;)

Mvh Galaxxy
 
Topp