• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fick hem en klocka...

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
"Refinished", visst, men huvudsaken är ju att Skurt är nöjd och inte har betalat något överpris.



Robbe postade den här på VRF för ett tag sedan, den ställer ju till det lite iom den korrekta storleken...

Givetsvis är det viktigaste att Aquaracer2 är nöjd med sitt köp, men jag tolkade dennes svar som att han inte misstänkte att tavlan var aftermarket, och det skulle ju vara olyckligt.

Den tavlan du visar är inte en stella enligt vissas definitioner, men färgglad är den allt! Även kul att du hittat hit Falcone ! Är du samma herre som kommenterat på King?
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
Givetsvis är det viktigaste att Aquaracer2 är nöjd med sitt köp, men jag tolkade dennes svar som att han inte misstänkte att tavlan var aftermarket, och det skulle ju vara olyckligt.

Den tavlan du visar är inte en stella enligt vissas definitioner, men färgglad är den allt! Även kul att du hittat hit Falcone ! Är du samma herre som kommenterat på King?

Jag tror jag snackat med Steve P om den där DJ-tavlan tidigare, ska se om jag hittar konversationen.

Nä, KIng har jag nog inte kommenterat på. Måste vara någon med samma namn. Hänger däremot en del på VRF med annat namn. Gillar att det är sån bra fart på diskussionerna här.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag tror jag snackat med Steve P om den där DJ-tavlan tidigare, ska se om jag hittar konversationen.

Nä, KIng har jag nog inte kommenterat på. Måste vara någon med samma namn. Hänger däremot en del på VRF med annat namn. Gillar att det är sån bra fart på diskussionerna här.

Ok, my bad! Dock kvarstår faktum att det är mycket trevligt när kunnigt folk ansluter. Ser fram emot bilder på dina dinkor och info om ovan nämnda tavla.
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
Ok, my bad! Dock kvarstår faktum att det är mycket trevligt när kunnigt folk ansluter. Ser fram emot bilder på dina dinkor och info om ovan nämnda tavla.
Tack för förtroendet :)

Hann ta några fulingar... sista är annonsbild...

Tycker inte att du gjort något dåligt köp, ser bra ut i övrigt. Ej överpolerad boett, bra D-länk-jubilee. En reservurtavla är ju lätt att hitta.

3.9 milj har en annan ROPD-text:
IMG_0416.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Sök lite på VRF så ser ni rätt så snabbt att det är koncensus att 160x inte bör heta swiss made klockan tolv. Den är dock väldigt fin även om texten skiljer sig rätt rejält från en vanlig 160x-tavla. Kolla x:et på ROLEX tex. Gillar inte heller den andra texten.

grFXN20.jpg


Ska inte påstå att jag är expert så ta det jag säger med en nypa salt. Jag påtalar det bara för att Aqua ska få så mycket input som möjligt om sin klocka.
 

Jonte73

Audemars
Ser den på ägaren i en chesterfield med en garre mellan fingrarna och en whisky i den andra näven . Känns som den passar i den miljön :)
Grymt snygg!
 
Topp