• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FiiFAaaan, nya YMII...

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Känns ju som ett statement att slänga så mkt pengar på en Clownmaster - "jag har så mkt stash och lite smak att jag kan spexa till det med en sån här ful klocka" :cigar::pompus:
 

fredtiger

Cartier
Hur är pagoldhs i prissättning på rolex? Bättre priser än i större orter?
Ingen koll på det faktiskt. Listpriserna är väl rek.pris skulle jag tippa. Service på Breitling (AD) var den billigaste jag hittade när jag ringde runt till Sthlm och Gbg. Kul med en lokal förmåga som kan serva både Rolex och Breitling! :)
 

sjobbe

Cartier
Tror det nämndes men klarar inte av den just pga att det står YACHT-MASTER II över halva bezelen - förstör klockan het i mitt tycke.
 

P-A

Sir Spamalot
Tror det nämndes men klarar inte av den just pga att det står YACHT-MASTER II över halva bezelen - förstör klockan het i mitt tycke.

Nja, det står snarare över halva VÄRLDEN! Hade bokstäverna varit större så hade jorden legat i omloppsbana runt dem istället för solen.

Den är så ful att jag hellre skulle ligga med, få något slags barn med, gifta mig med och dela resten av mitt liv med ett lik som legat i vatten i tre månader och fortfarande är blött än att äga den klockan.

Om jag blev erbjuden att få den klockan helt gratis så skulle jag inte bara tacka nej, men anse att ens bli erbjuden är ett sånt stort hån mot mig och min känsla för smak, som är dålig men inte obefintlig, att jag skulle behöva hoppa ner i en vulkan...

Jag skulle vilja klassificera detta missfoster till klocka som ett massförstörelse vapen som dödar generationer med sin fulhet och borde därför förbjudas av FN.

Att äga en sån borde vara brott mot de mänskliga rättigheterna...

Men det är ju bara mina små tankar om saken.
Så köp en om du vill, det är helt upp till dig om du vill hamna på USAs terrorlista och åka flyg med blöja och huva till Guantanamo...
 

P-A

Sir Spamalot
Det är väl nästintill gonatt om den vaknar va?
Då hjälper inga YM II:s

Vad jag kommer ihåg så är beräkningen att yellostone får ett utbrott ungefär var 60'000 år, något som nu är passerat med några hundra år någonting.

När det smäller så kommer det att vara så kraftigt att jorden kommer att ligga i totalt mörker, av alla partiklar i luften, i ca 7-8 år. Då inget solljus kommer ner till jorden så dör alla växter, sen alla djur och även de människor som inte sitter på en jävla massa konserver!

Jag läste något för ungefär ett år sedan att marken vid vulkanen har höjts ovanligt fort den senaste tiden och nu ökat med över 20cm. Så det är väl mest att hålla tummarna :)
 

meo_swe

Audemars
Vad jag kommer ihåg så är beräkningen att yellostone får ett utbrott ungefär var 60'000 år, något som nu är passerat med några hundra år någonting.

När det smäller så kommer det att vara så kraftigt att jorden kommer att ligga i totalt mörker, av alla partiklar i luften, i ca 7-8 år. Då inget solljus kommer ner till jorden så dör alla växter, sen alla djur och även de människor som inte sitter på en jävla massa konserver!

Jag läste något för ungefär ett år sedan att marken vid vulkanen har höjts ovanligt fort den senaste tiden och nu ökat med över 20cm. Så det är väl mest att hålla tummarna :)

Douchebag-jorden som är sen till sin egen undergång.. 2012 har redan passerat!
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp