Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

FineTime

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av FineTime, 24 november 2013.

1. FineTime
    Trådstartare

FineTime Stadsbo

Från:
    Danmark
    Her er du velkommen til at skrive en kommentar, hvis du har handlet med FineTime.

2. B1884

B1884 Biskop

Från:
    Göteborg
    gjorde en bytesaffär med FineTime, inga problem alls!

Klockans skick stämde överens med beskrivningen. :)

3. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten
    Köpte en explorer 114270 utav finetime. Skicket stämde överrens med beskrivningen och jag var mycket positivt överraskad utav deras service. Kristopher är mycket hjälpsam och tillmötesgående. Goodguy rakt igenom och jag skulle rekommendera finetime till mina närmsta vänner!

4. Gustaf75

Gustaf75 Torpare

Jag köpte en Jaeger LeCoultre Master Calendar av Kristopher på Finetime. Klockan kom som förväntat och var t.o.m. i bättre skick än enligt beskrivningen. Jag är mycket nöjd och kommer definitivt att vända mig till FineTime framgent.

5. Norrland74

Norrland74 Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag skickade en förfrågan om en Omega klocka. Fick superfina bilder och Kristopher skickade snabba svar och gav ett superproffsigt och ärligt intryck.

Kan rekommendera FineTime!

6. Nicke L (Växjö)

Nicke L (Växjö) Friends of KS

Från:
    Gissa ;-)
    Har precis fått hem en RIKTIG pärla som jag bytte till mig med FineTime/Kristopher.....en 100%-ig GoodGuy som verkligen levererar. Tusen tack.

7. Zed

Zed Swissera Forumsponsor

Från:
    Göteborg
    Gjorde ett byte med Kristopher. Rekommenderas!

8. Fido1

Fido1 Friends of KS

Från:
    Täby
    Köpt en DJ. Ypperlig service, snabba svar och en klocka som stämde överens med beskrivningen till 100%.

100 % Goodguy

9. Robin Johansson

Robin Johansson Torpare

Hej hej,

Inte superaktiv här på forumet, kollar mest efter nya kap osv.
    Köpte en avenger skyland av Kristopher, väldigt trevlig man och väldigt seriös, allt gick smärtfritt och jag är mer än nöjd =)

10. Punchout

Punchout Friends of KS

Köpte en SMP 2254.50 av Kristopher som stämde väl överens med skicket i beskrivningen. Var väldigt hjälpsam med frågor i en annars smidig affär, så absolut en 100% good guy som rekommenderas!

11. Karatekid

Karatekid Biskop

Från:
    Lund
    Sålt en Klocka i 20-30k klassen till FineTime och det gick bra och smidigt. Lite trubbel med danska posten som klantade sig men det löstes fint genom suverän kommunikation. Skulle göra affär igen. Goodguy i min bok.

12. Karatekid

Karatekid Biskop

Från:
    Lund
    Sålt en klocka i 10-20k klassen till Finetime. Mycket trevlig köpare. Gör gärna affär igen.

13. BadkarsPiraten

BadkarsPiraten Biskop

Från:
    Ulricehamn
    Köpte en AP RO 15300 av FineTime.

Dealen gick ut på att jag betalade 50%, efter detta skulle Kristopher skicka klockan på service och när service var färdigt så betalade jag resterande 50% av klockan.
    Affären gick mycket smidigt till, bra kontakt från säljaren som alltid svarade på frågor och gav en utförliga svar.

Klockan var precis som lovat och jag är ur-nöjd (höhö).

goodguy! Skulle utan tvekan kunna köpa en klocka till av honom.
    Nu är det bara problemet med att det finns inga pengar kvar efter senaste inköpet.... :D

14. kirurg

kirurg Torpare

Köpte en Submariner 114060 av FineTime. Superproffsigt bemötande och en klocka i kanonskick. Mange takk!

15. pferdgarten

pferdgarten Torpare

Jeg var så heldig å få gjøre en handel med Kristopher. Han solgte meg en nydelig Pam292. Kunne ikke vært mer fornøyd med både klokke og selger. Anbefales på det sterkeste. Han er virkelig en GG.