• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FineTime

B1884

Audemars
2-Faktor
gjorde en bytesaffär med FineTime, inga problem alls!

Klockans skick stämde överens med beskrivningen. :)
 

KalleKnuda

Cartier
Köpte en explorer 114270 utav finetime. Skicket stämde överrens med beskrivningen och jag var mycket positivt överraskad utav deras service. Kristopher är mycket hjälpsam och tillmötesgående. Goodguy rakt igenom och jag skulle rekommendera finetime till mina närmsta vänner!
 

Gustaf75

Breitling
Jag köpte en Jaeger LeCoultre Master Calendar av Kristopher på Finetime. Klockan kom som förväntat och var t.o.m. i bättre skick än enligt beskrivningen. Jag är mycket nöjd och kommer definitivt att vända mig till FineTime framgent.
 
Jag skickade en förfrågan om en Omega klocka. Fick superfina bilder och Kristopher skickade snabba svar och gav ett superproffsigt och ärligt intryck.

Kan rekommendera FineTime!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Har precis fått hem en RIKTIG pärla som jag bytte till mig med FineTime/Kristopher.....en 100%-ig GoodGuy som verkligen levererar. Tusen tack.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en DJ. Ypperlig service, snabba svar och en klocka som stämde överens med beskrivningen till 100%.

100 % Goodguy
 
Hej hej,

Inte superaktiv här på forumet, kollar mest efter nya kap osv.
Köpte en avenger skyland av Kristopher, väldigt trevlig man och väldigt seriös, allt gick smärtfritt och jag är mer än nöjd =)
 

Punchout

Friends of KS
Köpte en SMP 2254.50 av Kristopher som stämde väl överens med skicket i beskrivningen. Var väldigt hjälpsam med frågor i en annars smidig affär, så absolut en 100% good guy som rekommenderas!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Klocka i 20-30k klassen till FineTime och det gick bra och smidigt. Lite trubbel med danska posten som klantade sig men det löstes fint genom suverän kommunikation. Skulle göra affär igen. Goodguy i min bok.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Köpte en AP RO 15300 av FineTime.

Dealen gick ut på att jag betalade 50%, efter detta skulle Kristopher skicka klockan på service och när service var färdigt så betalade jag resterande 50% av klockan.
Affären gick mycket smidigt till, bra kontakt från säljaren som alltid svarade på frågor och gav en utförliga svar.

Klockan var precis som lovat och jag är ur-nöjd (höhö).

goodguy! Skulle utan tvekan kunna köpa en klocka till av honom.
Nu är det bara problemet med att det finns inga pengar kvar efter senaste inköpet.... :D
 

pferdgarten

Breitling
Jeg var så heldig å få gjøre en handel med Kristopher. Han solgte meg en nydelig Pam292. Kunne ikke vært mer fornøyd med både klokke og selger. Anbefales på det sterkeste. Han er virkelig en GG.
 

ScubaKing

Audemars
Jag har köpt en Panerai PAM380 av Kristopher i Danmark. Mycket bra och seriös säljare som åkte lång väg för att möta mig tidigt på morgonen. Rekommenderas till alla. 100% GG!
 

IJAW

Breitling
Köpt en Patek Philippe 5980 av Kristopher.
Perfekt kommunikation från början till slut:)

Rekommenderas starkt, kommer bli fler affärer:)
 
Topp