Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Finns det klockvärt på Gotland?

Diskussion i 'Diskussion' startad av n011an, 28 juli 2014.

1. n011an
    Trådstartare

n011an Bonde

Från:
    Blekinge
    Blir nog en runda på "geten" (avatar) till Gotland vad det lider... men om man tröttnar på stranden, vart går man då? finns något ställe som är värt ett besök o klämma klockor på?

Hilsen n011an

2. hiller

hiller Bonde

Wisby Ur & Guld har lite SS, Tag osv

n011an gillar detta.
  3. ANkk

ANkk Stadsbo

Från:
    Skåne
    Klockia.se har väl en butik i visby

n011an gillar detta.
  4. hiller

hiller Bonde

Stämmer, precis utanför Österport. Vill minnas att jag såg en Oris-monter precis till vänster innanför dörren när jag gick förbi tidigare i veckan.

n011an gillar detta.
  5. Peddjy

Peddjy Stadsbo

Från:
    Västerbotten
    Var in till Klockia vid Österport tidigare idag. Oris, Tissot, Certina, Longines och lite annat. Fanns några nya Tissotdykare jag inte sett förut, såg trevliga ut!

n011an gillar detta.
  6. nifag

nifag Stadsbo

Wisby Ur & Guld ska även ta in lite begagnat och möjligtvis vintage. Jag har inte kollat på något själv, men den trevliga säljaren berättade att de ibland hade sådant. Hon snackade exempelvis om lite Rolex och Breitling.

n011an gillar detta.
  7. n011an
    Trådstartare

n011an Bonde

Från:
    Blekinge
    Tack för tipsen!

Blev en snabbrunda inne på följande ställen

image.jpg

image.jpg

Testade dessa bägge plus en Landsort som jag dessvärre glömde fota... image.jpg
    image.jpg
    image.jpg

Hilsen n011an

iFKH gillar detta.
  8. n011an
    Trådstartare

n011an Bonde

Från:
    Blekinge
    "Vill ha faktorn" på Orisen är lika stor som klockan i sig själv tyvärr... Vill ha den men tycker nog den är i största laget :(

Mårtenssons ur Brookfield