• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finns det någon som är nöjd?

par

Patek
2-Faktor
Jag är väldigt nöjd med de här(som tyvärr ligger i bankfack nu:()
image.jpg


Har tillkommit lite annat sista tiden också som tex den här som jag också är extremt nöjd med.

image.jpg


Jag älskar när jag hittar lite billigare ur jag fastnar för och det finns något fint i att gilla något som inte kostar 50 tusen tycker jag. Charm behöver inte kosta pengar dvs och det bevisar även mina två nyinkomna Seiko Alien.

image.jpg



Nu blev det här nästan "Mitt KS år 2015" eftersom allting köpts i år:) Men det jag vill komma till är att jag fortfarande inte är nöjd. Jag vill mer, jag vill ha mer, men inte till bekostnad av vad jag redan har. Det jag har är jag nöjd med och vill behålla. Har aldrig haft den känslan innan men jag är ingen obotlig flippare längre.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Jag är väldigt nöjd med de här(som tyvärr ligger i bankfack nu:()
image.jpg


Har tillkommit lite annat sista tiden också som tex den här som jag också är extremt nöjd med.

image.jpg


Jag älskar när jag hittar lite billigare ur jag fastnar för och det finns något fint i att gilla något som inte kostar 50 tusen tycker jag. Charm behöver inte kosta pengar dvs och det bevisar även mina två nyinkomna Seiko Alien.

image.jpg



Nu blev det här nästan "Mitt KS år 2015" eftersom allting köpts i år:) Men det jag vill komma till är att jag fortfarande inte är nöjd. Jag vill mer, jag vill ha mer, men inte till bekostnad av vad jag redan har. Det jag har är jag nöjd med och vill behålla. Har aldrig haft den känslan innan men jag är ingen obotlig flippare längre.
Seikon är riktigt funky
 
D

Deleted member 1265

Guest
Jag är väldigt nöjd med de här(som tyvärr ligger i bankfack nu:()
image.jpg


Har tillkommit lite annat sista tiden också som tex den här som jag också är extremt nöjd med.

image.jpg


Jag älskar när jag hittar lite billigare ur jag fastnar för och det finns något fint i att gilla något som inte kostar 50 tusen tycker jag. Charm behöver inte kosta pengar dvs och det bevisar även mina två nyinkomna Seiko Alien.

image.jpg



Nu blev det här nästan "Mitt KS år 2015" eftersom allting köpts i år:) Men det jag vill komma till är att jag fortfarande inte är nöjd. Jag vill mer, jag vill ha mer, men inte till bekostnad av vad jag redan har. Det jag har är jag nöjd med och vill behålla. Har aldrig haft den känslan innan men jag är ingen obotlig flippare längre.
Faaan, vilken läcker samling. Bradär!
Gillar kontrasterna, samt att du har helt rätt, läckert att ha något för väldigt mycket pengar, men också sjyyst att uppskatta något som inte kostar så mycket!
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Sitter den skönt, får en bild av att den sitter sjukt obalanserat på armen om man har den på vänstern?

De sitter tro det eller ej jäkligt bra. Man störs inte alls av det, sen har modellen en löljligt trevlig länk som hjälper till mycket.. Riktigt hög nivå på konstruktionen(kanske bortsett låset då) som gör den tight utan flex.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Jag är väldigt nöjd med de här(som tyvärr ligger i bankfack nu:()
image.jpg


Har tillkommit lite annat sista tiden också som tex den här som jag också är extremt nöjd med.

image.jpg


Jag älskar när jag hittar lite billigare ur jag fastnar för och det finns något fint i att gilla något som inte kostar 50 tusen tycker jag. Charm behöver inte kosta pengar dvs och det bevisar även mina två nyinkomna Seiko Alien.

image.jpg



Nu blev det här nästan "Mitt KS år 2015" eftersom allting köpts i år:) Men det jag vill komma till är att jag fortfarande inte är nöjd. Jag vill mer, jag vill ha mer, men inte till bekostnad av vad jag redan har. Det jag har är jag nöjd med och vill behålla. Har aldrig haft den känslan innan men jag är ingen obotlig flippare längre.

Äh...flippa allt utom swatchen ;).
Skämt o sido...bra samling och den verkar växa hela tiden :)
 

David

Bödeln

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag måste erkänna att jag börjar bli rätt nöjd som det ser ut just nu. Fyra seriösa men väldigt olika klockor att rotera (en i veckan yonsson ... ;)). Är helt ärligt inte sugen på något specifikt just nu. Det enda jag kan komma på är att kanske byta till en svart tavla på min Exp II nästa höst, mest bara för att få lite variation. Snygg både som vit och svart. Weasel sa i en tidigare tråd jag startade att "Nöjd är någon form av nirvana som en tvättäkta klocknörd aldrig uppnår.". Fan vet om jag inte börjar närma mig i alla fall ... :cigar:

Samling 2+2.jpg

Inte så jävla konstigt att du är nöjd! ;)
 
Topp