Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Finns det någon vintageaffär i Lund med klockor?

Diskussion i 'Diskussion' startad av psub, 27 september 2012.

1. psub
    Trådstartare

psub Torpare

Är där en del i jobbet och det vore ju kul att kunna gå och spana lite:)

2. Johan M

Johan M Borgare

Näpp, här finns en del second hand-affärer men inga har några klockor bortsett från fula batteridrivna ur. Du kan i och för sig kolla pantbanken som ligger på skomakaregatan, där har jag aldrig varit inne.

På clemenstorget brukar det stå en del knallar och sälja, där hittade jag en fin Atlantic för en hundring och såg att någon av dem hade en Eterna (eller var det Enicar?) för 700 kr. Annars brukar det mest bara vara skräp-ur där också.

Tar du tåget till Malmö finns det en antikaffär i närheten av stationen, mellan Lilla torg och stationen, som haft några ur i skyltfönstret. Jag har dock aldrig varit inne i butiken. Jag har för mig att det ligger en pantbank tvärs över gatan där också.

3. psub
    Trådstartare

psub Torpare

Tack!

Kollar panten, kanske finns något kul där!

4. naggge

naggge Friends of KS

Knallade förbi den butiken för någon vecka sen och såg som hastigast en Omega flightmaster i skylten. Har för mig att det fanns en äldre heuer bredvid också.
    Hade dock ingen tid att gå in.

Mårtenssons ur Brookfield