• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finns det några jägare på forumet, skön Milgauss till salu!

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Sicken styggelse... Antar att det är ett italienskt påhitt det där. De kan producera fantastiskt stilfulla saker och ibland dyker såna här avarter upp
 

Sond

Patek
Skulle själv aldrig kunna tänka mig en sådan idag. Men säg att man var militär, då skulle jag nog kunna tänka mig den.

Sedan är det ju vrickat att inte ha ordning på bilderna...
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Den var ju något extrem...Annars tycker jag att den grönglasade Milgauss skulle göra sig riktigt bra med borstad boett och länk. Även svart är funkis (heter det PVP?).
 

max

Dancing Queen
P-A äntligen en klocka för dig :)

För övrigt är det extremt komiskt att jägarna använder allt i kamouflage, från stövlar till hatt och sen tar på sig en reflexväst för att synas :D
 
U

urinvånaren

Guest
P-A äntligen en klocka för dig :)

För övrigt är det extremt komiskt att jägarna använder allt i kamouflage, från stövlar till hatt och sen tar på sig en reflexväst för att synas :D
Glöm inte det fina självlysande bandet på mössan:)
4G2K1mx.png
 
Topp