• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finns det några Limes på forumet?

Rivalen

Rolex
Om jag känt till dem när jag köpte min Sinn U1, så hade jag köpt Limes 1000 metare. Här deras GMT, men det finns massor av modeller.

Någon som har eller har haft en?

1t_limes_gmt.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vet att vonbahr har haft en, troligen också jaganata..:)
 

Rivalen

Rolex
Ett försök till att få u
limes_watch_sm.jpg
pp en bild. Ser bilden när jag klistrat in och Ok, men när jag sparar blir det IMG. Ok då byter vi till denna.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Jaganata hade innan vet jag. Har ju helt klart några coola dykare!

Klart man har haft en Limes! :) Otroligt välbyggd måste jag säga. Ändlänkbitarnas passform gentemot boetten var sinnessjukt precis. Ingenjörskonst! Tunt och skönt case. Var väl känd som tunnaste 1000m-dykaren? Snygg matt tavla och feta lumeindex. Mitt exemplar gick jävligt exakt. Tror det satt ett Selitta-verk i.

 
För vad det är värt Rivalen hade jag tagit U1 framför en Limes alla dagar i veckan!

Jag gillar iofs tanken på en slimmad 1000metare, men designen i övrigt faller mig inte i smaken. U1 är å sin sida lite trind om buken men mycket snyggare, så enkelt val för mig...
 

Rivalen

Rolex
Jaggillar GMTn där den inre 24 timmarsgraderingen ger möjlighet att ha tre zoner samtidigt. Inte nåt jag behöver, men...
 
Topp