• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finns det några skåningar på detta forum?

Veratio

Cartier
Bor i Trelleborg sedan ett halvår, men flyttar till Malmö, Baltzarsgatan, om dryga månaden! Ska bli skönt!

Saknar inte ens Stockholm! :D




Niclas
 

naggge

Panerai
Exilskåning, ursprungligen från norra Skåne men har hunnit med att vara hallänning i tre år och Göteborgare i snart fyra år.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Ja Halmstad besöker man var dag :) saknar klockluncherna efter att Singular var så ofin och flyttade från vår vackra stad :meh:
Är det bara du och jag som huserar i Halmstad nu för tiden? Vi får väl ta en lunch vid något passligt tillfälle!

Lunch eller fika går säkert att styra upp. Pm när du blir hungrig.
 

Onelund

Rolex
Smålänning som idag besökte Helsingborg, inte sett många roliga dinkor alls, bara nån rolle, de känns som dussinvaror.
 

Onelund

Rolex
Ja Halmstad besöker man var dag :) saknar klockluncherna efter att Singular var så ofin och flyttade från vår vackra stad :meh:
Är det bara du och jag som huserar i Halmstad nu för tiden? Vi får väl ta en lunch vid något passligt tillfälle!
Jag är i Halmstad titt som tätt, tjoa gärna till ifall ni vill klämma på nån panna :)
 
Topp