• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Firar 1000 poster med en giveaway!

Rber

Audemars
2-Faktor
Har tydligen lyckats spräcka 1000-vallen utan att jag ens märkte det. Kan inte handla om mycket till kvalitet där. :mrgreen:

Tänkt att detta kunde vara en bra anledning för att lätta på trycket i lådorna här hemma. I höstas så hittade jag en klocka som jag på egen hand utsåg till forumets fulaste. https://klocksnack.se/viewtopic.php?f=2&t=3473&p=45655&hilit=fulaste#p45655
Nu är det dags att låta någon annan få njuta av denna hemska skapelse som aldrig har fått se dagsljus. Kommer självklart på tillhörande stronk med spänne i samma färg som boetten. (Vågar inte skriva guld, för det är det verkligen inte).

Reglerna är enkla:
Skriv en rad nedan så deltar du i utlottningen med samma nummer som din post i tråden får. Jag kommer slumpmässigt att välja ut en nummer på söndag kl 18:00 och annonsera "vinnaren" i tråden.

Lycka till!

FULING_1.JPG

FULING_2.JPG
 

P-A

Sir Spamalot
Åh, det var ju nästan för ... underbar... ;)
Jag ställer gärna upp som donator så räkna med mig!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Stort grattis :mrgreen: Men jag vill inte vara med i tävlingen :mrgreen: :mrgreen:
 

PierreS

Cartier
Guld är ju hett så jag är på :lol:

Tänkt att få steka men den på armen på en uteservering en ljummen sommarkväll :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Firar 1000 poster med en giveaway!

Säger som Sven-Åke om Loden-rocken: "Dän vell ja ente haa!!"
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Haha, den är så jävla ful att om jag vinner så får nästa nummer ta över direkt :mrgreen:
 
Topp