• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Firar 1000 poster med en giveaway!

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Re: Sv: Firar 1000 poster med en giveaway!

Haha! Det står winner winner på den. Måste vara ett gott tecken. Jag är med!
 
V

Viggen

Guest
Grattis till 1000 poster! :)
Jag tror däremot att jag "fårfittar" utlottningen av vad detta där är som du vill bli av med. ;)
 
Detta är nog det gräsligaste jag någonsin sett i klockväg.
Känns som att den skulle kunna bli en "stafettpinne" här på forumet. :roll:
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Jag jobbar fortfarande på att få ihop 10 inlägg så jag kan lägga upp trådar i Köp och Sälj. Det hindrar mig dock inte från att delta i lotteriet för den här underbara fulingen!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Då ska vi se!

Lät min flickvän hjälpa mig med en dragning utan att berätta varför jag bad henne att välja massa tal. Garanterat 100% opartisk och har inte den blekfetaste aning om vad KS är.

Först valdes två nummer ut från varje tiotal upp till 60, dessa skrevs sedan ner på lappar för att sedan dra upp en ur mössan.

Och vinnaren blev:






























Nummer 27! Grattis @Vintage92, en klocka kommer till dig (vare sig du vill eller inte ;)).
PMa din adress så postar jag i veckan.

Tack alla som ville vara med. Har mer skit i gömmorna, så håll utkik i framtiden!

/Robin
 

Camo00

Patek
Grattis Vintage, nu vill vi se bilder från jobb och fritid med klockan på varenda dag!! :D

Tack till Rber för en kul give-away också!!
 
Topp