• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Firar post nr 1000 med att lotta ut ett Nato

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Whoohooo - 1000 poster på KS!

Till min sambos måttliga förtjusning har jag alltså uppenbarligen spenderat sjukt mkt tid på ett internetforum för klocknördar :)

Detta firas genom att jag lottar ut en strap till personen som först svarar på följande fråga:

"vem var med och grundade Rolex utöver Hans Wilsdorf?"

(denna strap är en variant av Nato som ej har den extra flärpen, vilket ger en lägre profil)

69DD7623-8FF5-42BA-9D8F-2E0648ADFC1D-18656-0000099193E5B08F_zps2342ee0a.jpg
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Flått - ser bra ut!

Du behöver ej vara orolig, som du såg på skicket så var det i stort sett oanvänt.

Köpt på TimeFactors och kanske använt 1-2 ggr.

EDIT: fan var rackig min handstil ser ut på lappen där :oops:
Skoja bara, är som nytt! Har aldrig provat utan den extra flärpen förut, blev mycket bättre så på Sumon.

Haha du hade väl en dålig penna och fick skriva måååånga gånger.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Skoja bara, är som nytt! Har aldrig provat utan den extra flärpen förut, blev mycket bättre så på Sumon.

Haha du hade väl en dålig penna och fick skriva måååånga gånger.
Ja det blir inte lika topphög när de tar bort den extra flärpen. RAF style tror jag han kallar dem på Timefactors
 
Topp