• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flawless mark IV 1655 tavla.

Ministern

Founder
2-Faktor
Kan det bli bättre?


20131101_143910_zps5df0e411.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kan du inte, om du har, posta en bild på denna med grönt nato. Kan inte hjälpa tänka det vore riktigt snyggt :)

Förbaskat fin klocka Spencer!
 

calzone

Vacheron
Sjukt snygg, men din helguldare med nipple dial är svårslagen längesen man fick se den släng upp lite bilder :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Here is to you Joberman and time and date is correct!
Man tackar. Jag måste fan styra upp livet och skaffa mig en. Är ju faktiskt 46 år och borde äga minst en helguldare. Sätter om bostadslånet snart. Tänkte sälja av min ExpII:a och MM300 och låna upp så att det räcker till både en schysst 1803 och en effektpipa till hojen. Någon gång måste man ju bli vuxen :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Man tackar. Jag måste fan styra upp livet och skaffa mig en. Är ju faktiskt 46 år och borde äga minst en helguldare. Sätter om bostadslånet snart. Tänkte sälja av min ExpII:a och MM300 och låna upp så att det räcker till både en schysst 1803 och en effektpipa till hojen. Någon gång måste man ju bli vuxen :)

Effektpipa gör dig vuxen!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Man tackar. Jag måste fan styra upp livet och skaffa mig en. Är ju faktiskt 46 år och borde äga minst en helguldare. Sätter om bostadslånet snart. Tänkte sälja av min ExpII:a och MM300 och låna upp så att det räcker till både en schysst 1803 och en effektpipa till hojen. Någon gång måste man ju bli vuxen :)

Det går ju inte att spara sig ur en lågkonja..... att låna är ju ett sätt att investera andras för egen vinning..... nästan gratis. Har en polare i Hallonbergen som kan fixa grymma ballonglån....

Ps Spencer...... fantastiska skorpor du har.... alla klassiker i håll käften skick..... riktigt smuffrigt...
 
Topp