• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Flexisar nytt pris nästan gratis

rogart-63

Patek
Ett par fina flexband 18-20mm .Ett gulddouble och ett stål med guldkant .Inte nya men mycket fräscha och rena och snygga . 75:- styck eller 130:- för båda skickat . Eller bytes mot ett snyggt 18mm läderband med guldspänne

XDlFonf.jpg
 

rogart-63

Patek
100 :- plus 12 för frakten är mitt sista bud .Gör en snabb affär nu innan jag åker till affären . Så har ni dom imorgon .
 

rogart-63

Patek
Flexisar var visst inte så dyra på Tradera såg jag . 75 spänn skickat för båda . Så blir jag av med dom .Om nån förbarmar sig vill säga .
 
Topp