• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flickvännen söker klocka

Nu är det så att flickvännen söker en klocka och hon behöver lite hjälp.

Det hon söker är någon slags batteridriven modeklocka, inte för dyr. Antar att det inte är det hetaste ämnet är på KS men kom med tips!

Ciao
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Nu är det så att flickvännen söker en klocka och hon behöver lite hjälp.
Det hon söker är någon slags batteridriven modeklocka, inte för dyr. Antar att det inte är det hetaste ämnet är på KS men kom med tips! Ciao
Lite mer att gå på hade varit bra.
Storlek, modell, ny, beg, pris osv osv :)
Precis. Men jag hade skannat eBay efter nåt riktigt klockmärke. Går att fynda, t ex http://www.ebay.com/itm/SEIKO-Womens-Watch-/321510905289?pt=Wristwatches&hash=item4adb8b15c9
$_57.JPG
 

Hugii

Audemars
Känns som att det finns bara två alternativ som är modeklocka, ca 2000kr, quartz.. marc jacobs eller michael kors :)

Men hade inte tillåtit det mitt hem.. så hon hade fått quartz omega eller longines heheh vi är väldigt demokratiska hemma när det gäller klockor.. jag bestämmer och hon lyssnar hehh
 

OBRKV

Cartier
Kika på svenska Corniche! Mycket roligare än Daniel Wellington ur alla aspekter. Japanskt Miyota-kvartsverk. Elegantare än Marc Jacobs och Michael Kors.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Min fru följde inte mitt råd att skaffa en mekanisk klocka eller en Citizen Eco-drive vid senaste inköpet. Istället blev den en Bering i guldfärgad mesh. Den modellen är ganska snygg - fast mindre än vad du har tänkt dig. Kolla in deras hemsida, priserna ligger runt 2-2,5k:
http://beringtime.de/se/collection.html
 

twisted

Cartier
Jag köpte en sånhär till tjejen som hon fick i Julklapp 2013, den var extremt uppskattad!
xrzCiWv.jpg

Trevlig tavla med mother of pearl och ett pålitligt märke med kvalite! Kanske lite över budget men spara hellre ett par veckor till och köp något som håller än att lägga pengarna på en kinesisk modeklocka. :)
 
Topp