Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Flippa hit och flippa dit - vad har ni for life?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av galácticon, 7 mars 2014.

1. galácticon
    Trådstartare

galácticon Biskop

Av naturliga skäl postas det massor av inlägg kring inköp och inte sällan följs dessa inlägg av: "Vi får se hur lång tid det tar innan jag flippar den" (eller något i den stilen). Därför tycker jag att det vore intressant att veta vad som är hos mina kära KS-vänner for life - vilken pjäs kommer att överleva fruar, flickvänner och älskarinnor?

2. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Hmm det är ju en jäkligt bra fråga.. Endast tiden kan visa det. Köpte min drömklocka för ett tag sedan. Den var allt jag någonsin velat ha och skulle vara hos mig för evigt.... tills jag sprang på en annan klocka som tidigare för mig varit totalt utom räckhåll.

galácticon gillar detta.
  3. galácticon
    Trådstartare

galácticon Biskop

Den här tråden är felpostad o finns under "Diskussion" istället - admin får gäna plocka bort den härifrån. Tack!

4. Chuck_vezlo

Chuck_vezlo Bonde