Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Flipper

Diskussion i 'Diskussion' startad av Harry Palmer, 27 juli 2016.

1. Har ärvt en klocka som jag inte vet speciellt mycket om. Det jag kan säga är att det är en Flipper och det borde röra sig om en relativt tidig plastklocka, min gissning sent 60-tal. Olika vridringar som går att byta. Jag tycker den är lite rolig och skulle gärna vilja använda den men tyvärr är den trasig. Har låtit en urmakare titta på den men han trodde inte att den gick att laga. Någon som vet mer om märket, modellen och om den verkligen inte går att laga? IMG_0646.JPG
    IMG_0650.JPG IMG_0647.JPG

2. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Riktigt cool klocka, jag tycker helt klart att det kan vara värt någon krona att fixa till den, borde ju gå att fixa, så skulle jag vara dig så skulle jag prova med några flera urmakare för att bli riktigt säker på att det inte går att laga till den! Men lägg tråden på vintage forumet istället så får du garanterat svar....

Lycka till med klockan!

http://klocksnack.se/forums/vintage.13/

Harry Palmer gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield