• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Floyd Mayweather Jr. gillar klockor!

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

Extremt förutsägbara samlingar och därmed rätt tråkiga.

Skulle ju tyvärr gå att bygga intressantare både klock- och bilsamlingar för en bråkdel av vad som har spenderats på de där.

Däremot måste man ju imponeras av någon som är så dedikerad och framgångsrik i det den gör. Oavsett vad det må vara.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Riktigt fascinerande hur mycket pengar han har helt klart!
Och han är knappast snål med att unna sig.

Gillar inte klockorna men upp till var och en. Hade faktiskt skämts att gå runt med helisad Patek...
Men fortfarande riktigt fascinerande! Lever gött gör han iallafall! :)

Men varför har dom alla så tråkiga bilsamlingar för?
Jag menar, det är ju inget unikt dom någonsin har! Varenda kändis kör i Ferrari 458, Bentley Continental eller Rolls Royce Phantom.
Enda roliga bilsamlingen jag hittils sett hos någon stor profil är Paul Walker. Men hans vän hade ännu roligare samling med alla dom mest unika Saleen Mustanger osv.
 

Sputniq

Panerai
Tycker inte att det finns så stora valmöjligheter i den lådan.. Bling eller bling är vad som gäller.
 
I princip alla hans klockor är tyvärr förstörda med hans blingfixering. Snygga klockor som förstörs till 100%. Jag hoppas han själv tycker det är snyggt och att det inte bara är för att visa att han kan..

Men uppenbarligen har han (eller inköpsansvarig) ett ordentligt intresse för klockor då det inte bara är en hel hög rolex som ligger där.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Herregud, skulle jag bygga upp en samling av samma värde så hade min klocklåda sett väldigt annorlunda ut.
 
Topp