• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

flygbolag?

En duktig OT fråga men måste ändå höra då många verkar väldigt beresta här. Ska hem i jobbet från Madrid om några veckor och har då att välja på: Air France till CDG, British Airways till Heathrow eller Lufthansa till Frankfurt.

Vad skulle ni valt!? har tvärångest, i stort sett samma tider.
 

matage

Omega
Economy?
Då skulle jag absolut flyga Lufthansa.
BA har börjat knöla in extra rader i sina plan i Eco och dessutom har de tagit bort all fri servering i Eco sen mitten av januari så man måste betala för allt (inkl kaffe).

Jag flög Madrid - Frankfurt - Arlanda med Lufthansa för två veckor (17.20 från Madrid) och det funkade fint.

Och undvik CGD till varje pris ;)
 
Tack för input och det var ju en enig bild man fick ta del av så det blev som så att bokning av Lufthansa och Frankfurt är gjord :)

Economy?
Då skulle jag absolut flyga Lufthansa.
BA har börjat knöla in extra rader i sina plan i Eco och dessutom har de tagit bort all fri servering i Eco sen mitten av januari så man måste betala för allt (inkl kaffe).

Jag flög Madrid - Frankfurt - Arlanda med Lufthansa för två veckor (17.20 från Madrid) och det funkade fint.

Och undvik CGD till varje pris ;)

Exakt den flighten jag tar :)

Edit: KS är grymt!
 
Lufthansa, helt klart. Även fast Heathrow är absolut roligaste flygplatsen att mellanlanda på av de tre alternativen. Annars flyger Norwegian och Iberia direkt till Stockholm.
 
Topp