Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Flygplatser/köpa utomlands etc

Diskussion i 'Diskussion' startad av Hmpson, 13 augusti 2015.

1. Hmpson
    Trådstartare

Hmpson Stadsbo

Jag letar efter en Omega Speedmaster Pro begagnad till rimligt pris, men kom på att jag ju har en kompis som är pilot. Funderade över om man kan be honom köpa med en hem från något bra ställe. Han flyger ju kors och tvärs hela tiden.

Men vad är lagligt egentligen? Vill ju inte be honom bryta mot lagen. Och är det någon idé? Vad kan man få en speedy för på t.ex. Teneriffa?

2. Hmpson
    Trådstartare

Hmpson Stadsbo

Och då menar jag att köpa en ny klocka istället för begagnad. Det var otydligt ovan.

3. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Det finns en tråd om priser och utbud på flygplatser! Testa att söka, finns massor med bra info i den :)

4. Savagear114

5. Hmpson
    Trådstartare

Hmpson Stadsbo

Kollade där och läste, men hade lite mer specifika frågor än så, tänkte jag. Men tack för tipset!

Savagear114 gillar detta.
  6. MJ24

MJ24 Friends of KS

Moms på allt utanför EU.

7. Savagear114

Ok jag förstår! Går ju även då att ställa frågorna i den tråden då, blir ju rätt schysst när alla liknande frågor hamnar i en tråd. Lätt att söka för nästa person som undrar :)

Som sagt, lycka till iaf!

Landshark gillar detta.
  8. Hmpson
    Trådstartare

Hmpson Stadsbo

Ja, det är förstås smart. Tänkte inte på det. Tack!

Savagear114 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield