• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets åsikter- det brinner i fickan

Olaola

Panerai
Behåll 16570 och köp en beggad speedy i bra skick. Sen knegar du på ett tag tills valfri modern sportrolle uppenbarar sig (inkluderar sexsiffriga datejusts här). Då har du till att börja med en GRYM duo och sedermera en underbar trippel. Klockan du bär nu är grym och jag tror inte att en uppgradering (?) till 16750 är värt det med tanke på den modellens prissättning för tillfället.

Med detta sagt, det bästa rådet är att oomkullrunkeligt strunta i alla råd :)
Tack för tipset, antar att du menar GMT och håller med dig kring priserna! :) Vi får se hur morgondagen slutar!
 

Knugen

Panerai
2-Faktor
image.jpg


Komplettera med en speedy pro!
 

Ronnie

Rolex
Jag tycker inte att Explorer II och Speedmaster är snygga. GMT Pepsi däremot tycker jag är väldans fin.
Så nu vet du det.
 

Olaola

Panerai
Tack till alla som tog sig tid att svara!
Var alltså och provade diverse klockor i lördags! Besöket resulterade i att min 16570 definitivt får stanna! Provade den mot 216570 och tyckte inte alls om storleken. Klockan jag däremot fastnade för, var istället en 116613 som @Apansson rekomenderade! Satan vad snygg! Dock blev det inget köp, men ett nytt mål! :)
 
Topp