• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets 5e(?) (Ny klocka)

Carlton

Cartier
Riktigt snygg. Vart inne på att komplettera med en IWC Xvi alt Xvii. Ser bra ut på dig men vad har du för handledsstorlek?


Mina taniga och tydligen gräsliga handleder mäter 16.5cm på vänster och 18cm på höger höhö, skämt å sido så har jag ~16.5cm. Tycker 39mm är perfekt för det, men tycker även att XVI passar på större handleder! XVII är väl 41mm så om du är orolig över att 39mm blir för litet kan du ju köra på den. Vilket jag inte rekommenderar för XVI är det enda rätta :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Haha vaddå gräslig hudfärg, nu hänger jag inte med :p Du måste ha överseende med att det är kasst ljus och iphonekamera!

Edit: Antar att du menade husfärg hahaha, isåfall håller jag verkligen med, nackdelen att bo i ett studentområde som byggdes på 70talet i guess ^^
Hahaha, så fel det kan bli;). Inget att anmärka på hudfärgen utan husfärgen:)

Autokorrekt eller att s och d tangenterna är placerade intill varandra kan skapa problem;)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Grattis Carlton!

Klockan är utsökt! Gillar dock inte länken! Ett skräpigt lädernato på en gammal flygare i ny tappning skulle göra susen!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
IMG_0287.JPG
]

Ruskigt snygg! Men den där bilden ger mig en klump i magen och kalla kårar... Huh! =)
 

meo_swe

Audemars
Grattis! IWCs piloter är vackra skapelser. De ör en väldigt överkomlig storlek också.

Och vad mycket roligare trådar kan bli med autocorrect! :D
 
Topp