• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets finaste Tissot...

falten

Cartier
Bjuckar på några bilder!

IMG-9775.jpg


IMG-9717.jpg


IMG-9708.jpg


tissot-brown.jpg
 

DrDre

Patek
Vill väl inte precis hävda att den är forumets snyggaste, men det var ju lite magert med Tissotbilder så jag kastar in den ändå. Modellen kom för några år sedan och är klart vintageinspirerad, med bla plastglas. Dock lite större än vintage och med ett stryktåligt ETA 2824. Ska jag vara ärlig så får den inte särskilt mycket tid på handleden.



 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Det var en KS:are som köpte den. Kommer dock inte ihåg vem. Provade att köra med mina gröna speedos och en tanktop men det skars sig rejält.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Zackarias Dullfiere, Den är riktigt fin! Har sett en identiskt tidigare som jag tyvärr inte lyckades ropa hem från Tradera.


Tackar!
Jag hittade den hos en äldre herre som hade en liten loppis.
Han plockade inte fram den direkt, det krävdes några minuters samtal. Han berättade han att han samlat på klockor i många år och tog sedermera fram några klockor som han kunde tänka sig att sälja, bla den här ovan. Man kunde se att den var i ett fint skick, men hade inte rengjorts på ett antal år. Efter varsam rengöring blev den som ny igen ;)
 
Topp