• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets jargong

vonhall

Rolex
Kommer osökt att tänka på Rolexen som hängdes på trivselspridaren. Har för mig att arbetsnamnet blev K-Rollen eller något liknande :D
 
Är det inte lätt att skära lite djupt i ordningsivern? Och på så sätt lobotimera forumet. Själv tänker jag sällan "uj, uj, uj det här borde någon styra upp". Låt snedsprång och galenskap frodas.
Är vi svenskar inte redan skrämda nog av PK-fascismen. Snart vågar ingen ha en åsikt och än mindre uttrycka sig innan man har doktorerat i en tanke. Näh, det här är ett tillhåll för entusiaster, låt det växa fritt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
En enkel lösning för att minska bruset är att ta bort inläggsräknaren. Jag har sett det positiva resultatet av det på åtskilliga forum under årens lopp. I synnerhet när olika typer av "belöningar" är kopplade till antalet inlägg ökar frekvensen nonsensinlägg lavinartat.

Samtidigt är det lite roligt ;)
 
Topp