• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets Sloppy secconds - vems mög bär du?

Sorubim

Audemars
Från @Scaramanga till @snajgel till @lejake till mig...
s6105_13.jpg

...och hos mig får den nog stanna ett bra tag framöver. Grymt nöjd med denna 6105-8110 från oktober '74.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Bäst att ha en bra UV-lampa när man köper en forumslampa, inte bara lume man behöver undersöka innan man köper:nailbiting:
 

Patrik J

Rolex
Jag bar en trevlig Sinn EZM 3 fram till förra veckan:
som övertogs av Jakob.dala, Innan detta var den norrut en sväng hos Patrik J som i sin tur lär ha övertagit den från Singular. Tror att det finns lite fler ägare bakom om man börjar gräva.
F-L-P

… å nu har jag skaffat en ny, köpt av en forumsponsor, som på lördag går vidare till en annan forummedlem, som redan har planerat att sälja den till en tredje forummedlem. En slampa i vardande…
sinn.JPG
 

snajgel

Panerai
Från @Scaramanga till @snajgel till @lejake till mig...
s6105_13.jpg

...och hos mig får den nog stanna ett bra tag framöver. Grymt nöjd med denna 6105-8110 från oktober '74.
Kom vi inte fram till att det var ännu fler som haft den där lösaktiga klockan?
Inte för att strö salt i såren @Scaramanga men hur faan kunde du sälja den, t o m jag förbannar mig själv att jag sålde den.... :mad:
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
slampan.jpg


Bild på passaround slampan i dess nuvarande skick.

Som jag kunnat spåra denna på KS så har den varit hos:
Under Passaround:
jabla
Jokkmokkswe
Bingoraalf
P-A
JayJay
jakob.dala
Mr Chance
RicVin
Aquaracer2
Rockenfeller
theargonaut
Dalomo
Pappi
MAK
Jonaz

Auktionerad till Jonaz efter passarounden som sålde den vidare.
Har varit hos Moorflax och the quiet man efter det.
 
Topp