Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fotbolls EM klockor

Diskussion i 'Diskussion' startad av Nicklas H, 11 juni 2016.

1. Nicklas H
    Trådstartare

Nicklas H Friends of KS

Från:
    Vallentuna
    Schweiz lag är sponsrat av Carl f. Bucherer. Hublot är officiell tidtagare men vem sponsrar de andra lagen i turneringen?
    image.jpeg

Savagear114 och Eurenius gillar detta.
  2. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har ej koll på själva lagen, men som du skriver är Hublot sponsor av hela UEFA Euro 2016.
    Hublots "EM-klocka", limiterad till 100 st, BIG BANG UNICO RETROGRADE CHRONOGRAPH, är ju ingen skönhet tyvärr. Enligt mig.

Skärmavbild 2016-06-11 kl. 18.57.32.png

Gummo gillar detta.
  3. ScubaKing

ScubaKing Biskop

Fy fan vad ful! Men å andra sidan så säger jag så om nästan alla Hublot klockor.

JaTack, Michael., donnie och 2 andra gillar detta.
  4. sir alex

sir alex Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Tyckte den var lite cool ändå. Hade jag fått den gratis så hade jag gärna burit den i 3-4 år. Hade nog tröttnat efter ett tag.

Greven gillar detta.
  5. meijlinder

meijlinder Stadsbo

Från:
    Göteborg
    JaTack, Mforce och Greven gillar detta.
  6. Wiliamo

Wiliamo Präst

Vidrigt ful men imponerande verk :)

Greven gillar detta.
  7. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Det var phul jävel :woot:

Greven gillar detta.
  8. donnie

donnie Borgare

Dom gör inte snygga klockor dom inte:D

Greven gillar detta.
  9. Casual Bum

Casual Bum Stadsbo

Finns dom officiella UEFA klockan att köpa för kreti och pleti eller är det något som delas ut till typ domare och andra funktionärer på EM? Jag är dock ingen spekulant eftersom den är så anskrämligt ful att jag skulle behöva tvätta ögonen med T-röd varje gång jag tittat på den.

10. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Misstänker att klockorna fördelats till utvalda återförsäljare, så om du har pengarna så bör de gå att köpa. Ligger faktiskt en till försäljning på chrono24 för 179 000 kr.

Jag tycker inte den är så illa som du beskriver den, men det finns andra klockor jag skulle satsa på i den prisklassen. :)

11. Perz

Perz Bonde

Ingen direkt skönhet, men ändå rätt fräck med både tidtagning för ordinarie tid samt övertid :D

Fido1 och Greven gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield