• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotbolls EM klockor

Nicklas H

Cartier
Schweiz lag är sponsrat av Carl f. Bucherer. Hublot är officiell tidtagare men vem sponsrar de andra lagen i turneringen?
image.jpeg
 

Greven

Audemars
Har ej koll på själva lagen, men som du skriver är Hublot sponsor av hela UEFA Euro 2016.
Hublots "EM-klocka", limiterad till 100 st, BIG BANG UNICO RETROGRADE CHRONOGRAPH, är ju ingen skönhet tyvärr. Enligt mig.

Skärmavbild 2016-06-11 kl. 18.57.32.png
 

sir alex

Panerai
Har ej koll på själva lagen, men som du skriver är Hublot sponsor av hela UEFA Euro 2016.
Hublots "EM-klocka", limiterad till 100 st, BIG BANG UNICO RETROGRADE CHRONOGRAPH, är ju ingen skönhet tyvärr. Enligt mig.

Skärmavbild 2016-06-11 kl. 18.57.32.png
Tyckte den var lite cool ändå. Hade jag fått den gratis så hade jag gärna burit den i 3-4 år. Hade nog tröttnat efter ett tag.
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Har ej koll på själva lagen, men som du skriver är Hublot sponsor av hela UEFA Euro 2016.
Hublots "EM-klocka", limiterad till 100 st, BIG BANG UNICO RETROGRADE CHRONOGRAPH, är ju ingen skönhet tyvärr. Enligt mig.

Skärmavbild 2016-06-11 kl. 18.57.32.png
Finns dom officiella UEFA klockan att köpa för kreti och pleti eller är det något som delas ut till typ domare och andra funktionärer på EM? Jag är dock ingen spekulant eftersom den är så anskrämligt ful att jag skulle behöva tvätta ögonen med T-röd varje gång jag tittat på den.
 

Greven

Audemars
Finns dom officiella UEFA klockan att köpa för kreti och pleti eller är det något som delas ut till typ domare och andra funktionärer på EM? Jag är dock ingen spekulant eftersom den är så anskrämligt ful att jag skulle behöva tvätta ögonen med T-röd varje gång jag tittat på den.
Misstänker att klockorna fördelats till utvalda återförsäljare, så om du har pengarna så bör de gå att köpa. Ligger faktiskt en till försäljning på chrono24 för 179 000 kr.

Jag tycker inte den är så illa som du beskriver den, men det finns andra klockor jag skulle satsa på i den prisklassen. :)
 
Topp