• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Foxbolt

eastwood

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av Foxbolt, Tissot Couturier. Klockan var i bättre skick än vad som beskrevs och Foxbolt var väldigt trevlig att ha och göra med! Bjöd dessutom på frakten. A+ i betyg från mig, kan rekommenderas varmt!
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
En fin klocklåda från Dulwich köpt av Foxbolt. Den såg faktiskt bättre ut i verkligheten än på bilderna och beskrivning stämde perfekt!
Väldigt trevlig och lätt att ha o göra med!
Rekommenderas!
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Köpte idag en Oris Aquis av av Foxbolt. Otroligt smidig affär och en seriös och trevlig säljare som berättade lite rolig kuriosa kring nyköpet av uret. 100% goodguy!
 
Köpt en ORIS. av Foxbolt. Den öveträffade förväntningarna och skicket var superfint!
Honom köper jag gärna flera klockor av, en säljare jag kan rekommendera !!!
 

MrDali

Omega
Köpt en Tag Heuer Monaco av Foxbolt! Otroligt nöjd och allt gick som planerat jag kommer definitivt inte tveka att handla igen. Goodguy rakt igenom!!
 

Bolin

Breitling
Köpte min första "riktiga" klocka från Foxbolt idag, Omega Aqua Terra. Väldigt smidig affär. Även tillsyn hos urmakare. Goodguy! :)
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Sålde en GS till Foxbolt igen. Den här gången med delbyte.Mycket smidig och vänlig som köpare. Bytesobjekt korrekt beskrivet.
Kan rekommendera honom till 100%!
Good guy!
 

Bergaren

Panerai
2-Faktor
Träffade Foxbolt och köpte en Sinn! Väldigt trevligt möte och klockan var precis som utlovat. Skulle inte tveka att göra affär igen. :)
 

Gaffel

Omega
Köpt Nomos på distans av @Foxbolt och kunde inte vara mer nöjd, snabb frakt, beskrivningen stämde helt och trevligt bemötande. Kan helhjärtat rekommendera, 100% goodguy!
 

MrIzoard

Panerai
2-Faktor
Jag köpte en Seiko av Foxbolt.
Väldigt bra beskrivning (som stämde till 100 %) och dialog.
100 % goodguy i min bok.
 

Crane

Panerai
Har precis genomfört en Combo-affär och sålt 2 Doxor till @Foxbolt. En riktigt trevlig affär med bra klocksnack över en kaffe på stan. Gör gärna affär igen :) 100% Goodguy!
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte en Doxa av Foxbolt och allt helt i sin ordning, bra packat och snabbt skickat. Rekommenderas alla dagar i veckan.
 
Topp