• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fräääääääädaaaagstråden, den bästa!

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Kör Eklass måste säga att AUDI kanske ändå är snäppet bättre i fysisk kläm känsla på reglagen, kanske ligger lika? Framflr allt är det nog klimans knappar/vred som känns kraftigt välbyggda. A6?

Nice Auto!
Yes en A6 allroad utplockad igår :) längesedan jag testade merca men historiskt sett (detta är min tredje audi) tycker jag merca har hållit hög klass i byggkvalite och känsla!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Yes en A6 allroad utplockad igår :) längesedan jag testade merca men historiskt sett (detta är min tredje audi) tycker jag merca har hållit hög klass i byggkvalite och känsla!

Visst fan det är din som du unboxa igår :) Jag provade sportEdition standard 7.5 bb bil men blev dessvärre inte imponerad av känslan när det började svänga lite, kan vara pga mitt beroende av kardan axel. Men allroad måste vara sjukt stabil!

Grattis igen!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Visst fan det är din som du unboxa igår :) Jag provade sportEdition standard 7.5 bb bil men blev dessvärre inte imponerad av känslan när det började svänga lite, kan vara pga mitt beroende av kardan axel. Men allroad måste vara sjukt stabil!

Grattis igen!
Tack! Yes luftfjädringen i allroaden gör mycket och de olika inställningarna gör väldigt mycket! Sjukt komfortabel i långkörning: klämde 45 mil idag! Så nu är den inkörd (frugan fick köra sista 5milen) :)
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
image.jpg
 
Topp