Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fråga ang +- 2min/vecka

Diskussion i 'Diskussion' startad av alfons, 10 februari 2013.

1. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Har en Breitling SuperOcean Heritage som är cirka 1 år och 3 månader i mina ägo.
    Känner att den börjar tappa med cirka 2 min per vecka tidsmässigt, är detta något man behöver oroa sig för, eller standard?
    Bör jag serva den snarast, eller är det bara att räkna med?
    Jag förstår att automatiska ur går +- ett par sekunder.
    Är det något som går på garanti om man behöver serva, eller hur funkar det?

Vore tacksam för svar,

2. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Det är för mycket, men Breitlings garanti är väl två år om jag inte missminner mig så det är väl bara att gå dit du köpte den och prata med dom.

3. Ricrob

Ricrob Friherre

Absolut för mycket! Breitling kör cosc och som Porsan säger 2 års garanti, så jag skulle lämna in den om jag var du.

4. mace

mace Stadsbo

Har tappet kommit plötsligt eller har det varit konstant? Har du förändrat hur du bär den?

5. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Problemet är Att den är köpt utomlands, men borde inte världsgarantin vara oberoende ad? Jag tror det har ökat lite sporadiskt.

6. Ricrob

Ricrob Friherre

Ska inte vara några problem, så länge du har kvitto/cert.

7. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Tackar för samtliga svar!! :!: :!: :!: :!:

Mårtenssons ur Brookfield