Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Fråga ang. armband

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jolly, 11 mars 2016.

1. Jolly
    Trådstartare

Jolly Stadsbo

Köpte det här armbandet idag.

Gillar dock inte de stygnen som går tvärs över nära bandhornen. Går dessa att ta bort utan att de övriga stygnen eller något annat lostnar?

2. klocknooben

klocknooben Borgare

Smit in till en skomakare. De är i min mening universalgenier :)

Jimpa gillar detta.
  3. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tror de stygnen sitter där för att förstärka limmet som sitter undertill. Tar du bort stygnen så ökar risken att de går upp och det kan leda till att du tappar klocka :/

4. J.G.L

J.G.L Bonde

Från:
    Taberg
    Det är självklart en smaksak men jag tycker att det ät just sådana detaljer som gör att det ser mer genomarbetat ut, det som gör att det sticker ut i mängden. Den typ av extradetaljer hittar man sällan på billigare produkter utan oftast när någon bestämt sig för att göra det där lilla extra. Så tycker jag men det är ditt armband.

Mårtenssons ur Brookfield