• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fråga! och lite tidspress daytona rolex

kommer köpa

Rolex - Daytona Cosmograph 18k Rose Gold - 116515


går det att ändra spännet? till mindre storlek då jag endast har 16 cm runt handleden....
 
Finns tre steg om jag minns rätt, men även på den minsta så är den för stor för "små" handleder, föreslår att du köper till ett kort/extra kort band som Rolex har till nämna klocka.
 
tror d e svårt att få tag på band. :/

Inte alls.

Gå in till en AD, säg följande:
"Hej, jag har denna [Visa upp klocka] och behöver ett extra kort läderband!"
Alternativt;
"Hej, jag skulle vilja köpa en Daytona [Ange beskrivning/ref] och behöver ett extra kort band."

Kan GARANTERA att de ANTINGEN har det på lager eller beställer in det om du vill köpa det till en klocka du redan äger, eller ska köpa.

Svårare än så är det inte... :banghead:
 
Inte alls.

Gå in till en AD, säg följande:
"Hej, jag har denna [Visa upp klocka] och behöver ett extra kort läderband!"
Alternativt;
"Hej, jag skulle vilja köpa en Daytona [Ange beskrivning/ref] och behöver ett extra kort band."

Kan GARANTERA att de ANTINGEN har det på lager eller beställer in det om du vill köpa det till en klocka du redan äger, eller ska köpa.

Svårare än så är det inte... :banghead:


löste det på nymansur
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
När jag ställde frågan till Rob sa de att det finns två storlekar och det mindre som inte är standard kostar 3 200 kr.
 
Topp